انتشار: ۰۷:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴
باب و هاروی واینستین قراردادهای خود برای مدیریت اجرایی کمپانی واینستین را به مدت سه سال دیگر هم تمدید کردند.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ورایتی، قرارداد قبلی این دو برادر روز سی و یکم ماه دسامبر به پایان خواهد رسید. تحت قرارداد جدید با این برادران که مورد تایید هیات مدیره کمپانی قرار گرفت، حالا تاریخ جدید انقضای قرارداد آن‌ها با تاریخ انقضای قرارداد دیوید گلَسِر مدیر ارشد عملیاتی کمپانی هم‌زمان خواهد بود.

گلسر تابستان گذشته اعلام کرده بود قصد دارد کمپانی واینستین را ترک کند و به این ترتیب آینده آن را در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود. با این حال او روز نهم سپتامبر در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظرش عوض شده است. واینستین‌ها کمپانی‌شان را در سال ۲۰۰۵ تاسیس کرده و در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ با فیلم‌های «سخنرانی پادشاه» و «آرتیست» برنده دو جایزه اسکار بهترین فیلم سال شدند.

کمپانی واینستین امسال هم بسیار فعال بوده و از شانس‌های جدی اسکار آن می‌توان به فیلم «کارول» با نقش‌آفرینی کیت بلانشت و رونی مارا اشاره کرد که روز بیستم نوامبر در ایالات متحده اکران خواهد شد. دیگر شانس این کمپانی فیلم وسترن جنجالی «هشت منفور» ساخته کوئنتین تارانتینو است که روز کریسمس اکران خواهد شد. با توجه به حضور قدرتمند فیلم سال ۲۰۱۲ «جانگوی از بند رها شده» که ۴۲۵ میلیون دلار هم در باکس‌آفیس جهانی فروش کرد، انتظارها از فیلم جدید تارانتینو بسیار بالاست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: