انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
در مراسم شب گذشته اهدای جوايز موسيقی آمريكا جرد لتو برنده جايزه اسكار و سلن ديون خواننده كانادايی از درگذشتگان حملات تروريستی پاريس تجليل كردند.
به گزارش تابناک فرهنگی  به نقل از گاردين، ۹ روز پس از مجموعه حملات تروريستي به پاريس كه ۱۳۰ كشته به جاي گذاشت و ۸۹ نفر از آن‌ها در جريان برگزاري كنسرتي در سالن باتاكلان كشته شدند، جرد لتو و سلن ديون ياد اين قربانيان را گرامي داشتند.

لتو كه با گروه «۳۰ سكندز تو مارس» امسال در باتاكلان برنامه اجرا كرده بود، اين حملات را وحشتناک و تراژدي خواند. او گفت مثل امشب كه خيلي از دوستان و همكاران‌مان در اين جمع هستند، ما نيز دوستان زيادي در آن جمع داشتيم. او سپس از توماس آياد مدير بازاريابي گروه موسيقي مركوري ياد كرد كه در باتاكلان كشته شد. وي نامه‌اي از آنتوان ليريس را نيز خواند كه همسرش در ميان كشته شدگان سالن باتاكلان بود.

لتو گفت: صلح براي همه جهان اهميت دارد و بعد به مناقشات ورود مهاجران سوري به آمريكا پرداخت و گفت: در واقع خيلي از ما كه اينجا جمع شده‌ايم دخترها و پسرهاي نسل قبلي مهاجران هستيم و استيو جابز پسر يک مهاجر سوري بود. او به اوباما نيز اشاره كرد كه پسر مهاجري كنيايي است.

در اين مراسم سلن ديون نيز ترانه‌اي از اديت پياف را اجرا كرد كه با اقبال ايستاده مخاطبان روبه رو شد. او ترانه‌اش را در حالي خواند كه پاريس و برج ايفل پس زمينه صحنه را تشكيل داده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: