انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
رییس مؤسسه نجف اشرف عراق از پوشش گسترده رسانه‌ای و پخش زنده مراسم اربعین حسینی توسط شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی با نصب 21 دستگاه «اس ان جی» در مسیرهای پیاده روی و شهر مقدس کربلا خبر داد و اعلام کرد: سه هواپیمای بدون سرنشین برای عکسبرداری هوایی از مراسم باشکوه اربعین در نظر گرفته شده است.
 به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدحمید حسینی گفت: کلیه خدمات به صورت رایگان در اختیار شبکه‌های تلویزیونی قرار خواهد گرفت تا این مراسم را پوشش دهند.

وی با بیان این که نصب 21 دستگاه «اس ان جی» از 28 ماه محرم با آغاز پیاده روی زائران از منطقه "رأس البیشه" در بصره که دورترین نقطه نسبت به شهر مقدس کربلا است شروع شد و در نقاط مختلف مانند مهران نیز دستگاه «اس ان جی» نصب کرده ایم، افزود: براساس نقشه، 7 دستگاه «اس ان جی» در کربلا نصب شده است.

او همچنین اظهار کرد: در داخل بین الحرمین و بالای حرم مطهر امام حسین (ع) آپ لینک برای پخش زنده مراسم باشکوه اربعین حسینی نصب شده است. یک استودیوی تلویزیونی در اول خیابان سدره و یک استودیو با هماهنگی آستان قدس حسینی در داخل حرم مطهر آن حضرت نصب کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با اشاره پوشش کامل رسانه‌ای در مسیر نجف تا کربلا افزود: اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی با رادیو تلویزیون عراق برای اداره این کار، همکاری صمیمانه و تنگاتنگ داشته است.

وی گفت: برای ارائه خدمات رسانه ای به تمام شبکه های ملی و استانی ایران و 35 کشور از اعضای اتحادیه های رادیو تلویزیون‌های اسلامی تعهد داده‌ایم، علاوه بر این برنامه شبکه‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی مستقر شده در کربلا را هم پوشش می دهیم.

رییس مؤسسه نجف اشرف عراق با بیان این که سه هواپیمای بدون سرنشین برای عکس برداری هوایی از مراسم باشکوه اربعین در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: پوشش مراسم باشکوه اربعین در سه مرحله از 28 محرم تا 5 صفر، از 5 تا 15 صفر و از 15 تا 20 صفر که اوج فعالیت های رسانه ای است، انجام می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: