انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
کوه یخ سونامی ایدز گسترده‌تر از فاجعه پاریس

چارلی شین قهرمان هالیوودی یا جنایتکار جنسی!

رسوایی چارلی شین ابعاد گسترده‌ای را در جامعه و رسانه‌های آمریکایی در پی داشته است تا آنجا که این فرد با حضور در شبکه nbc برای فرار از آنچه باج خواهی دوستانش نامیده است به بیماری ایدز و دامنه فسادهای جنسی‌اش اقرارکرد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته خبر اعتراف «چارلی شین» در رابطه با ابتلایش به بیماری ایدز سوژه بسیاری از رسانه‌ها شده است. هرچند با توجه به سابقه بی‌اخلاقی‌های این بازیگر هالیوودی و اعتیاد او به مواد مخدر، مشروبات الکلی و روابط  غیر اخلاقی، خبر ابتلای او به بیماری ایدز برای کسی جای تعجبی باقی نگذاشت ولی آنچه مسئله ساز بود، اعتراف او به ارتباط با 700 نفر بوده که به گزارش روزنامه «میرور»، با توجه به مصاحبه‌های قبلی «شین»، این تعداد شاید به 5 هزار نفر هم برسد. آماری غیرقابل باور که تعداد قابل توجهی از این افراد زنان خیابانی و هرزه بوده‌اند که آنها نیز خود با افراد دیگری در ارتباط بوده‌اند.

حال در این میان نکته جالب توجه نامه سرگشاده این بازیگر هالیوودی است که او را در ابتدا یک قربانی (قربانی یک بیماری، قربانی زنانی خسته‌کننده و دیو سیرت) و در انتها یک قهرمان و انسانی پرغرور و افتخار معرفی می‌کند.

«شین» در ابتدا نامه‌اش می‌نویسد: چهار سال پیش به طور ناگهانی سه روز مداوم سردرد‌های شدید داشتم به طوری که به طور اورژانسی بستری شدم، خودم اعتقاد داشتم که توموری چیزی در مغزم است و البته تا حدودی صحت داشت پس از آزمایش‌های مختلف این خبر شوک‌آور به من داده شد که اچ‌ای‌وی من مثبت است. این خبر ضربه هولناکی به روحم زد. یک کابوس بود ولی خوب یک حقیقت بود.

این بازیگر هالیوودی در ادامه به تأثیرات مخربی که این خبر برایش به ارمغان آورده و باعث سرخوردگی و افسردگی او شده اشاره می‌کند و می‌نویسد که پس از آن به نوشیدن بی حد و حصر مشروبات الکلی روی آوردم و به شدت تمایل به خودکشی داشتم.‌

وی نامه‌اش را اینگونه ادامه می‌دهد: در این شرایط سخت و گیج‌کننده من هم‌نشینی با زنان خسته‌کننده و هرزه  را انتخاب کردم!

بنا به این گزارش این رسوایی ابعاد گسترده‌ای را در جامعه و رسانه‌های آمریکایی در پی داشته است تا آنجا که این فرد با حضور در شبکه nbc برای فرار از آنچه باج خواهی دوستانش نامیده است به بیماری ایدز و دامنه فسادهای جنسی‌اش اقرار کرد. رخدادی که طی چند روز گذشته تبدیل به کانون اخبار هالیوود شده است.

برخی رسانه‌ها از گستردگی کشتارهای تدریجی سخن می‌گویند که به سبب ابتلا چند هزار نفر در امریکا و اروپا به ایدز از سوی شین اتفاق افتاده است. فاجعه‌ای که ابعادی گسترده‌تر از حوادث پاریس دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: