انتشار: ۰۷:۰۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» با اشاره به روند پیشروی این سریال و صداگذاری و تدین همزمان آن بیان کرد که تا کنون حدود ۷۰ درصد از کار تصویربرداری و ۱۱ قسمت هم تدوین شده است.
به گزارش تابناک  فرهنگی ؛ زینب تقوایی تهیه کننده «پشت بام تهران» درباره روند تولید این سریال که بهرنگ توفیقی کارگردانی اش را بر عهده دارد و برای شبکه یک سیما ساخته می شود به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از کار را پیش برده ایم و سریال مسیر خود را پیدا کرده است و امیدواریم از این به بعد هم اتفاقات خوبی رخ داده و کار به خوبی ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر این که لوکیشن های سریال بسیار متفاوت بود و تقریبا هر چند روز یک بار تغییر لوکیشن داشتند، بیان کرد: موضوع سریال این تنوع را می طلبید و به همین دلیل لوکیشن‌ها هیچ گاه ثابت نبوده است. داستان «پشت بام تهران» درواقع به دلیل شخصیت ها و قصه هایی متعدد می طلبید که در نقاط گوناگون تصویربرداری شود.

حضور عوامل «پشت بام تهران» در شمال کشور

تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» با اشاره به یکی از لوکیشن های این سریال در شمال شهر تهران و آنچه که در آن اتفاق می افتد، بیان کرد: این لوکیشن باغی است که محل تلاقی اکثر شخصیت هاست و حدود یک هفته پیش بازیگران سریال در آنجا حضور داشتند و در سریال به عنوان باغی در شمال کشور از آن یاد می شود.

تقوایی با اشاره به حضور عوامل سریال در شمال کشور عنوان کرد: در شمال کشور نیز صحنه های شهری و جاده ای را تصویربرداری می کنیم که این صحنه ها بیشتر با شخصیت غیاث در ارتباط است او بعد از اتفاقاتی همراه با همسر و فرزندش از محیط زندگی خود دور می شود و در شمال کشور زندگی می کند.

۱۱ قسمت آماده شد

تهیه کننده سریال «مدینه» در بخش دیگری از سخنان خود درباره اهمیت بودجه در کار تصریح کرد: بودجه یک امر اساسی در پروژه های ماست چراکه این آثار روزانه کنتور می اندازند و هزینه های قابل توجهی دارند. هزینه های عادی زندگی این روزها افزایش زیادی داشته است و یک پروزه برای آفیش کردن بازیگران نیاز به هزینه ها و دستمزدهای زیادی دارد. البته اکنون مدیریت خوبی از طرف محمودرضا تخشید مدیرکل امور نمایش سیما و علی اصغر پورمحمدی معاون سیما وجود دارد، هزینه ها به خوبی تقسیط می شود و آنها به ما کمک می کنند.

«پشت بام تهران» می تواند رضایت درصد زیادی از مخاطبان را به همراه دارد

این تهیه کننده درباره روند فعلی کار در «پشت بام تهران» توضیح داد: کار همزمان تدوین و صداگذاری و آهنگسازی می شود و تاکنون حدود ۱۱ قست آماده شده است،

تقوایی درباره این سریال و توانایی آن برای جذب مخاطب بیان کرد: ابتدای هر کاری با توجه به عوامل و بازیگران و همچنین فیلمنامه و نقشه راهی که وجود دارد، می توان فهمید که مسیر شما به کدام سمت می رود اما من نمی توانستم با قطعیت فکر کنم که به چه نتیجه ای خواهیم رسید اما اکنون بعد از روند این چند ماهه می توان گفت سریال «پشت بام تهران» می تواند رضایت درصد زیادی از مخاطبان را به همراه داشته باشد.

ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، لیندا کیانی، زهره حمیدی، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، خسرو شهراز، علیرضاآرا، نوید خداشناس و مجید واشقانی از بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: