انتشار: ۱۹:۳۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
خلوتی : این اجرا برای بانوان و در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت و قطعاتی از میان آثار استادان بزرگ را اجرا خواهیم کرد. آثاری از استاد علی تجویدی را نیز در این رپرتوار گنجانده‌ایم، دو قطعه هم در «چهارگاه» خواهم خواند.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ «پریچهر خلوتی» از کوک شدن سازهای گروه «پریشاد» برای اجرا در دوم بهمن‌ماه خبر داد.
این هنرمند درباره‌ی شرایط این روزهایش توضیح داد: متأسفانه مدتی پیش تصادف کردم و از ناحیه‌ی دست آسیب دیدم؛ اما خدا را شکر حالا خوبم و برای اجرا در دوم بهمن‌ماه آماده می‌شوم.

این هنرمند در گفت‌وگو با ایسنا: این اجرا برای بانوان و در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت و قطعاتی از میان آثار استادان بزرگ را اجرا خواهیم کرد. آثاری از استاد علی تجویدی را نیز در این رپرتوار گنجانده‌ایم، دو قطعه هم در «چهارگاه» خواهم خواند.

خلوتی با اظهار تأسف از درگذشت زنده‌یاد معینی کرمانشاهی، بیان کرد: در این کنسرت قطعه‌ی «رفتم که رفتم» با کلامی از معینی‌ کرمانشاهی و قطعاتی مانند «فردا تو می‌آیی»، «تو آخرین طبیبی»، «ساز شکسته»، «پشیمان شدم» و چند قطعه‌ی بدون کلام جدید اجرا خواهد شد.

این هنرمند در پاسخ به این پرسش که آیا در جشنواره‌ی موسیقی فجر اجرایی خواهد داشت؟ گفت: اجرای ما در جشنواره‌ی موسیقی فجر هنوز قطعی نشده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: