انتشار: ۱۹:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
زندگی و آثار گروه موسیقی کامکارها در فیلم مستند ۹۰ دقیقه ای به کارگردانی محمدرضا عینی کلید خورده است.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  مهر، فیلم مستند زندگی و آثار گروه موسیقی کامکارها در مدت زمان ۹۰ دقیقه به کارگردانی محمد رضا عینی کلید خورده و قرار است روند فعالیت و همکاری این خانواده موسیقایی را از ابتدای فعالیت تا امروز مورد بررسی قرار دهد.

هوشنگ کامکار سرپرست گروه موسیقی کامکارها درباره تولید این مستند، گفت: بارها پیش آمده که افراد و یا گروه های فیلمسازی بخواهند درباره گروه کامکارها فیلم بسازند و پیشنهادهایی از سوی فیلمسازان سرشناس داشتیم.

وی ادامه داد: حتی از شبکه بی بی سی به ایران آمدند تا فیلمی درباره گروه کامکارها بسازند اما با توجه به دغدغه و حساسیت های من و سایر اعضای گروه، هیچگاه شرایط ساخت این فیلم فراهم نشد اما تابستان امسال و پس از آشنایی با آقای محمد رضا عینی و رسیدن به تفاهم فکری و درک متقابل درباره شرایط ساخت این فیلم و همچنین با اعتماد به توانایی های هنری این فیلمساز به این جمع بندی رسیدیم که زمان مناسبی برای تولید این فیلم است.

سرپرست گروه موسیقی کامکارها یادآور شد: با ساخته شدن این فیلم مخاطبان و علاقه مندان به موسیقی کامکارها در جریان تجربه جذاب و منحصر به فرد این گروه برای رسیدن به جایگاهی که در آن قرار دارند، پی می برند.

محمدرضا عینی کارگردان مستند کامکارها نیز درباره تولید این فیلم متذکر شد: تمام تلاش من بر این است که فیلمی فکرشده و ساختارمند در شان گروه کامکارها ساخته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: