انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
نمی‌خواستم باز اشتباه کنم

استالونه در فرش قرمز «راکی»

سیلوستر استالونه برای پیش نمایش فیلم جدیدی از «راکی» روی فرش قرمز رفت.
استالونه در فرش قرمز «راکی»
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ورایتی، تقریبا چهل سال از زمانی که سیلوستر استالونه با ایفای نقش «ارکی» به شهرتی جهانی رسید می‌گذرد و او بار دیگر در فرش قرمز فیلم «عقیده» در نقش راکی بالبائو ظاهر شده است.

سیلوستر استالونه در رجنسی ویلیج تیاتر وستوود حاضر شد تا فیلم جدیدش را رونمایی کند. استالونه ۶۹ ساله در قسمت جدیدی از فیلم «راکی» با بازیگران دیگری چون دالف لوندگرین و کارل ویترز جلوی دوربین ریان کوگر رفته است.

استالونه درباره ساخته شدن این فیلم گفت: جهش بزرگی از اعتقاد و باور باعث شد تا فیلم به دست کارگردانی سپرده شود که پیش از این تنها یک فیلم «ایستگاه فروتویل» را ساخته بود.

وی افزود: در هر صورت چه راکی را به سن رسیده ببینید و اجازه بدهید شب بیرون باشد، چه به عنوان جوانی با احساسات جوانانه به آن نگاه کنید، فکر می‌کنم در زندگی‌ام بارها اشتباه کرده‌ام و نمی‌خواستم یک بار دیگر اشتباه کنم.

فیلم «اعتقاد» درباره پسری به نام آدونیس با بازی مایکل جوردن است که با راکی بالبائو همراه می‌شود.

جالب اینجاست که تهیه کننده این فیلم پسر تهیه کننده اصلی فیلم «راکی» یعنی اروین وینکلراست.

استالونه که همراه همسر و دخترانش در این مراسم شرکت کرده بود با حضور آنها به تماشای فیلم نشست و ستارگانی چون آرنولد شوراتزنگر، آنجلا باست و میلز تلر و نیز بوکس بازهایی چون شوگر ری لئونارد و اسکار دی لا هوی آنها را همراهی کردند.

کوگلر که برای ساخت «ایستگاه فروتویل» با تحسین زیادی روبه رو شده بود و در این مراسم با پدرش شرکت کرد. وی درباره این فیلم گفت: بزرگترین اشتیاقم این بود که نمی‌خواستم پدرم از ماجرا با خبر شود چون او عاشق «راکی» است و می خواستم او را غافلگیر کنم.

«اعتقاد» با بازی مایکل بی جوردن و سیلوستر استالونه از ۲۵ نوامبر اکرانش را در آمریکا شروع می‌کند. کمپانی برادران وانر توزیع کننده فیلم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: