انتشار: ۰۰:۵۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
ناصر پاشایی پدر مرحوم مرتضی پاشایی ، در گفتگویی در مورد انتشار این کتاب گفت : «برای آرامش روح مرتضی و پیشگیری از هرگونه جنجالی ، از هرگونه مصاحبه‌ای در این زمینه پرهیز می‌کنم. بدون تردید به‌زودی مصاحبه خواهم داشت.»
به گزارش تابناک  فرهنگی ؛ کتاب سرگذشت زنده‌یاد مرتضی پاشایی نوشته شهناز محلوجیان از سوی انتشارات آرنا روانه کتاب‌فروشی‌ها شد.

ناصر پاشایی پدر مرحوم مرتضی پاشایی خواننده محبوب پاپ ایران در مورد اینکه عده‌ای بدون اجازه از ایشان در مورد این کتاب صحبت کرده‌اند ، گفت : « فعلاً به خاطر آرامش روح مرتضی و برقراری ارتباط و همبستگی در خانواده خاص ، به هیچ‌کس اجازه مصاحبه را نداده‌ام و مدیریت برنامه‌های مرتضی را خودم شخصاً به عهده گرفتم. مدیریت امور فرهنگی و هنری مرتضی پاشایی را شخصاً بر عهده گرفتم عنداللزوم در غیر این صورت فقط مصطفی پاشایی فرزند دیگرم اجازه مصاحبه در امور فرهنگی و هنری مرتضی پاشایی را عهده‌دار خواهد بود.»

مدیر موسسه فرهنگی و هنری مرتضی پاشایی در پایان از تمامی ملت مهربان و قدرشناس ایران  در برگزاری اولین مراسم سالگرد مرتضی پاشایی تشکر کرد و گفت : «از حضور گسترده همه اقشار ملت که اولین سالگرد مراسم فرزندم هنرمند فقید مرتضی پاشایی را با تمام زیبایی برگزار شد ، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می‌نمایم. سعادت ، سلامتی و سرافرازی ملت بزرگ و مهربان ایران را آرزومندم.در پایان از عزیزانم می‌خواهم که در فضاهای مجازی از هرگونه توهین و تحقیر بر سر موضوعاتی کوچک پرهیز نمایند.چراکه ما ملتی هستیم دارای فرهنگ و آداب اسلامی ایرانی.پس بر سر مسائل کوچک و پیش‌پاافتاده از توهین به یکدیگر پرهیز نمایید.»

سرگذشت زنده‌یاد مرتضی پاشایی منتشر شد
ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: