انتشار: ۰۰:۲۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
آلبوم «از نیستان» با صدای داوود برزیده در شب آواز ایرانی رونمایی شد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ شب آواز ایرانی با تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.  

ابتدای مراسم سیاوش شکوریان به همراه نوازنده نی عرفان شهرابیان به روی صحنه آمد و دقایقی مخاطبان را با طنین آواز همراه کرد.  

سپس بهروز افشار و ساسان بادگیر که با اوج گیری خود سالن را به سکوت وا داشته بودند حضور پیدا کردند.  

مجری برنامه با غزلی از معینی کرمانشاهی یاد وی را گرامی داشت و صابر نظرگاهی، مهدی نظری، علی سعیدی، محمد سعیدی به ترتیب به اجرا پرداختند.  

سپس استاد بیگی در وصف آلبوم «نیستان» گفت: داوود برزیده تقریبا بیست سال پیش در حوزه هنری در زمینه تولید فعالیت می کرد و آثار زیادی را تقدیم صدا و سیما کرده و به خاطر اخلاقش در حوزه مذهبی کارکرده، تاکنون اثرات قدیمی رادر این آلبوم تنظیم کرده و نواهای بعد از انقلاب را هم در کنار همین آواهای قدیمی جای داده یکی از ویژگی های این آلبوم که در سایر نوحه های بعد از انقلاب کمتر دیده شده حضور نوازندگان با چند سازبوده که در این آلبوم سعی شده هر یک از نوازندگان تنها ساز مخصوص به خود را بنوازند و در جایگاه خود باشند.

وی ادامه داد: امیدوارم که اهالی موسیقی همانند افرای چون جواد معروفی که در حوزه مذهبی به خوبی فعالیت کرده اند بتوانند هوشمندانه تر عمل کنند و هیهات و گروه های موسیقی با دانشگاه ها پیوند بیشتری داشته باشند و اهداف بعد از انقلاب مان که پیوند مذهب و دانش بوده را بتوانیم به خوبی اجرا کنیم.  

فاضل نظری، داوود ورزیده و استاد منصوری برای رونمایی به روی صحنه آمدند و به صورت نمادین از پنجره ای که بر روی سن طراحی شده بود آلبوم ها را برداشتند و یکایک در دستان خود قرار دادند.

در نهایت گروه موسیقی دیگری بر روی صحنه آمد تا شب آواز ایرانی را به پایان برساند.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: