انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
علیرضا داود نژاد؛ فیلمبرداری «فراری» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری اوایل آذر ماه آغاز می‌شود و این روزها مراحل پیش تولید را می‌گذراند.
به گزارش تابناک فرهنگی ، علیرضا داودنژاد کارگردان فیلم «فراری»اظهار داشت؛ هنوز لیست کامل عوامل این فیلم مشخص نشده است اما تاکنون حضور محمود کلاری در مقام مدیر فیلمبرداری، پرویز آبنار: صداگذار، ایمان امیدواری: طراح گریم، بابک کریمی طراح صحنه، قطعی شده است.

کامبوزیا پرتویی فیلم‌نامه‌ی «فراری» را نوشته است که داستان آن درباره‌ی دختری است که از شهرستان به تهران ‌می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد.

علیرضا داودنژاد که این روزها «روغن مار» را در گروه «هنر و تجربه» بر پرده دارد، طی دو سال گذشته قصد داشت،«فراری» را مقابل دوربین ببرد که سرانجام طی هفته‌های آینده فیلمبرداری این فیلم را آغاز خواهد کرد و پیش بینی می‌شود برای جشنواره‌ی فیلم فجر آماده شود.

 این کارگردان ساخت فیلم‌های چون «نیاز»، «مرهم»، «بچه‌ها بد»، «مصائب شیرین»، «کلاس هنرپیشگی» و ... را در کارنامه هنری‌اش دارد.

به گزارش تابناک فرهنگی ؛  بازیگران دیگری هم قرار است به این پروژه بپیوندند تا این فیلم در تهران و یکی از شهرستانها که هنوز مکانش قطعی نشده است، مقابل دوربین برود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: