انتشار: ۰۰:۵۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
«ناهید» از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که توسط شرکت «نوری پیکچرز» پخش بین‌المللی می‌شود؛ تاکنون در جشنواره‌های مختلفی به نمایش درآمده و چندین جایزه معتبر سینمایی از جمله؛ جایزه «آینده درخشان» بخش«نوعی نگاه» شصت و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» فرانسه را نیز از آن خود کرده است.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ پوستر فيلم سينمايي «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی «آیدا پناهنده» و به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» و همچنین با بازی «ساره بیات»، «پژمان بازغی» و «نوید محمدزاده» به مناسبت اکران عمومی این فیلم در گروه پردیس سینمایی کوروش در تهران و نیز سینماهای سراسر کشور طراحی شده و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر، منتشر شده است.

اکران سراسری و عمومی فيلم سينمايي «ناهید» از روز چهارشنبه 27 آبان‌ماه جاری توسط مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» در سینماهای تهران و شهرستانهایسراسر کشور آغاز می‌شود.

در نخستین ساخته بلند سینمایی «آیدا پناهنده»؛ ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمد‌زاده، پوریا رحیمی‌سام، نسرین بابایی، میلاد حسین‏پور، فریبرز زیده‌سرایی، فریده دریامج، عسل قرایی،سها سمندری، سودابه جعفرزاده، ابوذرجلالی، عباس آستانه، حدیث نیکرو، علی‌اصغر کهن‌قنبریان، سیامک مظفری، اکبرمهرداد بخشی، سهیلا اخلاقی، محمدرضا فتحی، سحر عقیلی، پیام احمدی‌نیا،  محمدرضا قهرمان، محدثه نامجو، کامل کرمی، مهدی پورخانی، چکامه میرخان‌جانی، فاطمه مظلوم، سعید مربی علی جعفری و حیران اسدالهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رونمایی ازپوسترفیلم سینمایی«ناهید»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • ناشناس
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
چرا باز زوم شده روی زنان و مشکلات آنها در ایران، و اسم فیلمها همه به نام زن زده می شود. آیا سفارشی از آن طرف آبها رسیده است؟