انتشار: ۰۲:۱۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
دور جدید اجراهای نمایش «متاستاز» در منطقه شمال تهران (اقدسیه) آغاز می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی ،‌ این اثر نمایشی از روز چهارشنبه ۲۷ آبان ماه تا یکشنبه اول آذر ماه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار «شمس» به نشانی خیابان موحد دانش (اقدسیه) کوچه نیلوفر به صحنه می‌رود و بلیت آن در سایت تیوال پیش فروش می‌شود.

کمپین تئاتر «متاستاز» به موضوع هم‌پایان بیماران مبتلا به سرطان می‌پردازد. این نمایش بخشی از کمپین یادآوری این افراد به جامعه است که تاکنون به خوبی توانسته قشرهای مختلفی از مردم و جامعه هنری را به کمپین علیه متاستاز جذب کند.

از جمله اقدامات این کمپین انتشار ویدئوهایی با مضمون حمایت از همپا در شبکه‌های اجتماعی است که این روزها در حال گسترش است.

بهمن فرمان آرا ‌، آهو خردمند‌، صابر ابر‌، پانته‌آ پناهی‌ها‌، اشکان خطیبی‌، سهیلا گلستانی‌، بهناز جعفری‌، لیلی رشیدی‌، سام نوری‌، رامین سیاردشتی‌، علی رضا محمدی، فرزین صابونی‌، الهام کردا‌، آوا کیایی‌، ارسلان نصیری و … از جمله چهره‌هایی هستند که تا کنون به این کمپین پیوسته‌اند و با انتشار ویدئوهایی با این مضمون‌، با همپای بیماران مبتلا به سرطان ابراز هم دردی کرده‌اند.

تئاتر «متاستاز» که تهیه کنندگی آن را آرش وفاداری برعهده دارد، تا تاریخ یکم اسفند ماه در سالن‌های دیگری از جمله تماشاخانه «ارغنون» و تالار «مولوی» روی صحنه خواهد رفت.

اجرای این نمایش در سالن‌های مختلف شهر تهران براساس دنباله‌ فیگو ناچی و به صورت ۱-۱-۲-۳-۵-۸ و… گسترش می‌یابد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جدول زمان‌بندی اجراهای این تئاتر یا تهیه بلیت به وب‌سایت تیوال یا نشانی اینترنتی againstmetastasis.com مراجعه کنند.

ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: