انتشار: ۲۰:۳۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز جمعه با حضور وزیرآموزش و پرورش در مدرسه دارالفنون گشایش یافت.
به گزارش تابناک فرهنگی ، چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی آموزشی و تربیتی رشد از 22 تا 29 آبان در تهران و همزمان در پنج استان برگزار می شود.
بنابراین گزارش، امسال همچنین سیزدهمین دوره جشنواره دانش آموزان فیلمساز همزمان و برای نخستین بار بخش دانشجومعلمان فیلمساز درکنارجشنواره بین المللی رشد برگزار خواهد شد.
در این جشنواره که در 5 بخش فیلم داستانی بلند، کوتاه، مستند، مستند علمی و پویانمایی به نمایش درخواهد آمد 946 اثر از 35 کشور جهان به ثبت رسیده که پس از دو مرحله انتخاب تعداد 198 اثر از 17 کشور به بخش مسابقه راه می یابد.
در این جشنواره 666 فیلم در بخش بین الملل حاضر خواهد بود که شامل 398 فیلم ایرانی و 268 فیلم خارجی است و در بخش دانشجومعلمان و معلمان، 126 فیلم به نمایش درخواهد آمد که از این تعداد 27 فیلم برای دانشجومعلمان و 154 فیلم نیز مربوط به بخش دانش آموزان فیلمساز است.
کشورهای آذربایجان، آرژانتین، آفریقای جنوبی، آلمان، آمریکا، اتریش، اسپانیا، استرالیا، استونی، اسلواکی، اوکراین، انگلیس، ایتالیا، برزیل، بلژیک، پرتغال، ترکیه، تونس، جمهوری چک، دانمارک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، کانادا، سوئیس، صربستان، فرانسه، لسوتو، مکزیک، نروژ، هلند، هند و هنگ کنگ از شرکت کنندگان خارجی در این جشنواره هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: