انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
بخش جنبی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و فرهنگ ایران شده و در این بخش، هنرمندان نمایشنامه‌خوانی می‌کنند.
به گزارش تابناک، موسسه خانه کتاب با همکاری انتشارات افراز در سالن کتاب و هنر نمایشگاه کتاب امسال از بازیگران و پیشکسوتان حوزه هنر دعوت می‌کند. طی این مراسم فعالیت‌های مختلفی مانند آیین‌های تجلیل، رونمایی از کتاب و نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌شود.


 یکی از تین برنامه­‌ها، حضور داریوش ارجمند برای جشن امضاء کتاب «سلطان فیل گردن» است که روز جمعه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در این سالن انجام می‌­شود.

آیین نمایشنامه‌خوانی با حضور هنرمندان


روز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ نیز در سالن کتاب و هنر، آیین بزرگداشت داریوش اسدزاده همزمان با رونمایی از جلد دهم کتاب «تئا‌تر ایران در گذر زمان، تماشاخانه تهران به روایت داریوش اسدزاده» برگزار می‌شود.


سالن کتاب و هنر روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ میزبان شیرین بزرگمهر برای کتاب «تاثیر ترجمه متون نمایشی بر تئا‌تر ایران» می‌شود. همچنین مسعود رایگان روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه برای رونمایی از کتاب «قاتل بی‌رحم» و نیکی کریمی برای رونمایی از کتاب «عشق سال‌های غم» در نمایشگاه‌ حاضر می‌شوند.


انتشارات افراز امسال با بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حاضر شده که ۱۱۰ عنوان آن چاپ نخستین است.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: