انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
فیلمبرداری فیلم سینمایی "ربوده شده" به كارگردانى بيژن ميرباقرى به روزهای پایانی رسید و طی روزهای گذشته گروه در لوکیشن اصلی فیلم 70 درصد فیلمبرداری را به پایان رسانده اند
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ بیژن میرباقری درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: 30 درصد از فیلمبرداری باقی مانده و با پایان فیلمبرداری خودم تدوین فیلم را انجام می دهم و برنامه ریزی مان برای نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر است.

میرباقری در ادامه درباره انتخاب بازیگران این فیلم گفت: اولین انتخاب ما برای این فیلم نیکی کریمی بود اما در آن زمان شرایط وقتی ایشان به ما نمی خورد و ما سراغ گزینه های بعدی رفتیم که همکاری با آنها هم محقق نشد و خوشبختانه شرایط همکاری با خانم کریمی فراهم شد. روزبه بمانی هم ابتدا قرار بود مشاور موسیقی فیلم باشد که بعد از دو سه جلسه ای که با هم داشتیم احساس کردم می شود از او به عنوان بازیگر استفاده کرد و از بازی او تا اینجا رضایت کامل داریم.

 

بیژن میرباقری در ادامه درباره حال و هوای فیلم "ربوده شده" گفت: در این فیلم از نیکی کریمی تا روزبه بمانی همه در نقش خودشان هستند و فضای فیلم کاملا رئال است و در لوکیشن رئال هم کار می کنیم و به همین دلیل در پیش انتخابلوکیشن و ساخت دکور انرژی زیادی از ما نگرفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : زوجی در آستانه مهاجرت از رفتن منصرف می‌شوند تا مشکلات گذشته خود را حل کنند اما این مشکلات آنها را در مسیر جدیدی قرار می‌ دهد.‌ . .

نیکی کریمی، سروش صحت، روزبه بمانی، سارا منجزی پور، محمد عسگری، حسین پهلوان زاده، امیر علیان و حامد جوادی از بازیگران فیلم سینمایی "ربوده شده" هستند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: