انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
دکتر محسن رضایی گفتند :برخورد صدا و سیما در موضوع فیتیله که هم عذرخواهی کردند و هم با عوامل آن برخورد کردند، جای تقدیر دارد . باید با این روش فرهنگ‌سازی شود و مسئولان کشور از عذرخواهی نترسند. شجاعت عذرخواهی کمتر از رفتن به جبهه نیست.
 به گزارش تابناک فرهنگی ، محسن رضایی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به لزوم  فرهنگ عذرپذیری در مقابل فرهنگ عذرخواهی اشاره کرد و برخورد صدا و سیما با عوامل را درخور تقدیر دانست.

ایشان در یادداشتی با عنوان« فرهنگ عذرخواهی و گذشت» نوشتند:

«اشتباه از سوی هر فردی و هر سازمانی ممکن است اتفاق بیفتد ولی مهم این است که در صورت وقوع اشتباه افراد و یا سازمانها مسئولانه برخورد کنند. برخورد صدا و سیما در موضوع فیتیله که هم عذرخواهی کردند و هم با عوامل آن برخورد کردند، جای تقدیر دارد . باید با این روش فرهنگ‌سازی شود و مسئولان کشور از عذرخواهی نترسند. شجاعت عذرخواهی کمتر از رفتن به جبهه نیست.

البته فرهنگ عذرپذیری نیز پاسخ ادب‌گونه‌ای است که در مقابل عذرخواهی قرار دارد و انتظار این است که طرف‌های مقابل عذرخواهی دیگران را بپذیزند و گذشت کنند. در این صورت عذرخواهی و عذرپذیری و یا گذشت مثل دو آینه رو به رو موجب تکثر ادب و اخلاق در جامعه خواهد شد.»

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: