انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
نمایشگاه بین المللی کتاب وین با حضور ناشران ایرانی گشایش یافت. غرفه ایران در مراسم افتتاحیه این رویداد با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.


به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی، نمایشگاه بین المللی کتاب وین با حضور بیش از 300 ناشر دیروز عصر افتتاح شد، مراسم افتتاحیه به نام شب طولانی کتاب که از ساعت 18 آغاز شده بود تا ساعت 24 به طول انجامید.
طبق سنت هر ساله این نمایشگاه یک روز قبل از گشایش، درهای این رویداد به روی عموم مردم (شب آغاز رسمی نمایشگاه) گشوده می شود.
در شب طولانی کتاب غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه شرکت کرده با استقبال جمع کثیری از علاقمندان اتریشی به ایران، زبان فارسی، ادبیات و هنر ایران زمین مواجه بود.
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با بیش از 200 عنوان کتاب در زمینه های ایران شناسی، هنر، ادبیات کلاسیک، ادبیات معاصر و پایداری، ادبیات کودک، دین و مذهب در این نمایشگاه حاضر است.
از دیگر اهداف این موسسه دعوت از ناشران اروپایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا نیز به زبان آلمانی ترجمه و در بین جوانان بازدید کننده ازغرفه ایران دراین نمایشگاه توزیع خواهد شد. در این دوره از نمایشگاه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین نیز حضور دارد.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب وین از 21 تا 24 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 18 میزبان علاقه مندان کتاب است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: