انتشار: ۰۲:۱۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
تاریخ 35 ساله‌ی انتشار مجله «فیلم» با مستند «کایه دو فیلم» در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت مرور خواهد شد.
 به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسنا، این فیلم که تولید سال 94-1393 به کارگردانی میلاد ثابت‌کار و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف است، نگاهی به 35 سال حیات، انتشار و تاثیرگذاری ماهنامه فیلم بر سینمای ایران دارد.

دیگر عوامل تولید فیلم مستند 100 دقیقه‌ای «کایه دو فیلم» به این شرح هستند: پژوهشگران: میلاد ثابت‌کار و صدف امین‌رنجبر، تصویربردار: امیر موسوی، صدابردار: وحید مقدسی، تدوینگران: میلاد ثابت‌کار و نوید توحیدی، مدیر تولید: پیمان جعفری.

میلاد ثابت‌کار متولد سال 1363 در شهر رشت و فارغ‌التحصیل سینما از دانشگاه هنر است. در پرونده فیلمسازی او، ساخت آثاری چون: فیلم‌های کوتاه داستانی مسیر، زنده‌باد سینما، سه‌شنبه سی‌ام، Reject، همه‌چیز سر جاشه؛ مجموعه مستندهای «دوستان زمین»، «به هم بیاموزیم»، «وداع با طبیعت» و تله فیلمی با مضمون طلاق عاطفی به چشم می‌خورد.

نمایش فیلم مستند «کایه دو فیلم» در جشنواره سینماحقیقت، منوط به آرای هیات انتخاب بخش مسابقه ملی است که تا پایان آبان‌ماه اعلام خواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 22 تا 28 آذرماه 1394 و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: