انتشار: ۰۱:۲۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
آخرین نمایشگاه گروهی عکس seeme با مشارکت wix نوامبر سال ٢٠١٥ میلادی در Scope Art Miami آمریکا (شهر میامی) برگزار می‌شود و در میان هنرمندان عکاس، نام «پریناز آل آقا» از ایران نیز به چشم می‌خورد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسنا، پریناز آل آقا، مدرک کارشناس ارشد در رشته کارگردانی تئاتر دارد و در چهار سال اخیر، فعالیت در زمینه عکاسی را به‌صورت خودآموخته تجربه کرده است. او در این نمایشگاه با اثری به نام «No War» حضور دارد.

آل آقا که در جولای سال ٢٠١٥ تنها نماینده ایران در نمایشگاه عکس گروهی seeme در موزه لوور فرانسه بود، در پایان این سال میلادی نیز نام و هنر خود را در عرصه هنر عکاسی، به بیرون از مرزهای کشور کشاند.

او درباره نحوه حضور اثرش در این رویداد فرهنگی توضیح داد: پس از آشنایی با تیم حرفه‌ای و بین‌المللی عکاسان seeme و پذیرش و عضویتم، دریچه‌ای جدید از دنیای عکاسی در عرصه بین‌الملل برایم گشوده شد. با سپری شدن چندین مرحله، از رای‌گیری عمومی گرفته تا انتخاب نهایی عکس‌ها توسط هیات داوران، سرانجام با عکس پروانگی توانستم تنها نماینده کشورم در آن رویداد فرهنگی باشم که عکس من نیز در کنار سایر هنرمندان خارجی در موزه لوور پاریس بهار امسال (جولای ٢٠١٥) به‌نمایش درآمد.

کارگردان نمایش «درس» گفت: پس از آن با دریافت ایمیلی از سوی seeme و بررسی پروفایلم توسط تیم ایشان از من دعوت شد تا در آخرین نمایشگاه گروهی عکس دیجیتال سال ٢٠١٥ که با مشارکت seeme و wix برگزار می‌شود، شرکت کنم. با اعلام آمادگی از سوی من و ارسال عکس برای ایشان، برای بار دوم، شرکت در نمایشگاه گروهی بین‌المللی را تجربه کردم.

seeme آخرین نمایشگاه عکس‌های دیجیتال خود را از ١٤ نوامبر امسال در گالری Scope Art Miami شهر میامی آمریکا برگزار می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: