انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
همزمان با چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد هما روستا، آکادمی سمندریان اقدام به برگزاری جلسه نمایشنامه‌خوانی «آناکارنینا» کرده است که سال 93 توسط این هنرمند فقید سینما و تئاتر، به منظور حمایت از هنرمندان مبتلا به سرطان خوانش شده بود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسکانیوز، این نمایشنامه با نقش‌خوانی حسن معجونی، ترانه علیدوستی، صابر ابر، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، لیلی رشیدی،‌ شبنم فرشادجو، هومن کیایی، نگار عابدی و محمد چرم‌شیر روز شنبه 23 آبان ماه روخوانی می‌شود.

زنده‌یاد روستا آذرماه سال 93 نمایشنامه «آناکارنینا» نوشته محمد چرم‌شیر را براساس رمانی با همین نام اثر لئو تولستوی و به منظور حمایت از هنرمندان مبتلا به سرطان به همراه گروهی از بازیگران حرفه‌ای سینما و تئاتر خوانش کرد.

آکادمی سمندریان همزمان با چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد این هنرمند، قصد دارد بار دیگر این جلسه نمایشنامه‌خوانی را در کتابخانه ملی واقع در اتوبان حقانی و در تاریخ شنبه 23 آذرماه رأس ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار کند.

محمد چرم‌شیر سرپرست این نمایشنامه‌خوانی است و بامداد افشار نیز موسیقی و افکت اجرا را عهده‌دار است.

بلیت‌فروشی نمایشنامه‌خوانی «آناکارنینا» به صورت همت عالی است و عواید آن به هنرمندان مبتلا به سرطان اختصاص پیدا می‌کند. هما روستا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر روز 4 مهر ماه سال جاری بر اثر بیماری درگذشت.

او پیش از درگذشت خود بارها نمایش‌نامه «آناکارنینا» را برای حمایت از هم وطنان زلزله‌زده و یا برای کمک به هنرمندان مبتلا به سرطان نمایشنامه‌خوانی کرد و علاقه‌مند بود این نمایش‌نامه را اجرا کند اما به دلیل بیماری‌اش، چنین فرصتی نیافت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: