انتشار: ۱۸:۳۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴
شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی در برنامه ای موسوم به «یلدودوس» که ویژه برنامه ای برای کودکان است یک بازی رایانه ای را به نمایش گذاشته که کودکان صهیونیست را به کشتار کودکان و جوانان فلسطینی تشویق می کند.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، این بازی رایانه ای با نام «خرابکار را بزن» هم اکنون بر روی سایت این شبکه صهیونیستی قرار دارد.
در این بازی چند جوان و کودک فسطینی درحالی که چاقو، تفنگ وکوکتل مولوتوف در دست دارند بالا و پایین می پرند و کودکان صهیونیست که در حال تماشای بازی هستند باید تلاش کنند تا آنها را به قتل برسانند.
در صفحه اصلی سایت این شبکه تلویزیونی صهیونیستی مطالبی در توضیح این بازی رایانه ای و راهنمایی کودکان صهیونیست برای آشنایی با طرز استفاده از آن درج شده است.
در این مطلب از کودکان صهیونیست خواسته شده تا پلیس رژیم صهیونیستی را در نابود کردن «عناصر مخرب» که مراد از آن جوانان و کودکان مقاوم فلسطینی است، یاری کنند.
پشت صحنه بازی تصاویر متحرکی از برج داوود یا همان نماد موسوم به هیکل موهوم و جعلی صهیونیست ها در قدس به چشم می خورد که جای مسجد مبارک الاقصی قرار گرفته است.
تصاویر بعدی مربوط به برج ازراییلی در تل آویو و حرم ابراهیمی در شهر الخلیل است.
در کنار این بازی رایانه ای ، تصاویری از شعارهای و پیام های نژادپرستانه و تحریک آمیز به چشم می خورد.
جوانان و کودکان فلسطینی که در این بازی به تصویر کشیده شده اند ، از آنجا که رنگ پرچم جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سبز است، همگی لباس های سبز بر تن دارند و چاقو و تفنگ در دست گرفته اند.
زمانی که یک کودک صهیونیست بر روی چهره به زعم جانیان اشغالگر صهیونیست «خرابکار» کلیک می کند، جمله «نابود شد» در صفحه ظاهر می شود.
در پایان بازی لیستی نشان داه می شود که تعدادعملیات قتل انجام گرفته توسط کودک صهیونیست و امتیازات کسب شده را نمایش می دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: