انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴
فیلمبرداری بخش شمال «هفت ماهگی» جدیدترین اثر بلند سینمایی هاتف علیمردانی فردا به پایان رسید.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛منصور لشکری قوچانی تهیه کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «هفت ماهگی» گفت: گروه «هفت ماهگی» در حال حاضر شمال ایران به سر می‌برند و امروز پانزدهم آبان فیلم‌برداری بخش شمال به پایان رسید.

وی با اشاره به باقی ماندن چند سکانس از فیلم بیان کرد: بعد از اتمام فیلمبرداری بخش شمال تنها چند سکانس از بازی باران کوثری باقی می‌ماند که بعد از بهبودی کامل وی، فیلم‌برداری فیلم به طور کامل به پایان خواهد رسید.

این تهیه کننده ادامه داد: سکانس‌های مربوط به باران کوثری بعد از واقعه تصادف شامل دو بخش بود که یک بخش آن نیاز به تحرک بدنی کمی داشت اما بخش دیگر نیازمند تحرک بیشتری خواهد بود و تا زمانی که کوثری به سلامتی کامل نرسد بخش پایانی را انجام نخواهیم داد.

لشکری قوچانی در خصوص بازی حامد بهداد در این فیلم اظهار داشت:همان طور که مهتاب کرامتی در «عصر یخبندان» بازی درخشانی از خود ارائه داد و توانست بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم شهر شود و دیپلم افتخار جشن منتقدان را از آن خود کند، حامد بهداد نیز در «هفت ماهگی» بازی شاخص، متفاوت و جذابی را ارائه می دهد و این مژده‌ای است به طرفداران بهداد که به دنبال نقشی دیدنی و گیرا از او هستند.

تهیه کننده «عصر یخبندان» عنوان کرد: باید به نکته مهمی اشاره کنم و آن این است که سلامتی بازیگر برای من از هر پروژه‌ای با ارزش‌تر است و امیدوارم باران کوثری به بهبودی کامل برسد و مثل همیشه در تمام مراحل زندگی موفق، سربلند و محبوب مخاطبان باقی بماند. تصادف کوثری اتفاق بدی بود که همه ما را آزرده خاطر کرد اما خدا را شاکریم که به خیر گذشت.

این تهیه کننده در پایان گفت: همزمان با فیلمبرداری کار تدوین و موسیقی نیز انجام می‌شود و به احتمال فراوان اولین نمایش فیلم در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: