انتشار: ۰۲:۰۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴
جشنواره بین‌المللی فیلم «کرالا» کشور هنـــد امسال بیسـتمین دوره خود را از تاریخ 20 دسامبر آغاز خواهد کرد و قرار است جایزه دستاورد سینمایی خود را به داریوش مهرجویی کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی اهدا کند.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از بانی فیلم، داریوش مهرجویی درباره تقدیری که قرار است از او در جشنواره فیلم «کرالا» به عمل آید، گفت: «اینطور که شنیده ام جشنواره فیلم «کرالا» اواخر آذر در کشور هند برگزار می شود ولی از تقدیری که قرار است از من در این فستیوال انجام شود کاملاً بی خبرم. تاکنون کسی به من در این زمینه اطلاعی نداده و هنوز نمی دانم که در این جشنواره حضور دارم یا خیر».
او افزود: «این روزها مشغول آماده سازی مقدمات اولیه پیش تولید «سنتوری، مرد پاییزی»

هستم و بزودی با انتخاب کامل بازیگران فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد. هنوز حضور هیچ بازیگری قطعی نشده و همچنان مشغول رایزنی هستیم».
مهرجویی در پایان گفت: «وحیده محمدی فر نویسنده، مهدی بدرلو مدیر تولید، حنیف سروری و محسن زند به عنوان دستیاران کارگردان در «سنتوری، مرد پاییزی» حضور دارند».
جشنواره «کرالا» هند پیش از این در سال 2006 جایزه بهترین کارگردانی را به اصغر فرهادی برای فیلم «چهارشنبه سوری» اهدا کرد. همچنین در سال 2007 نیز فیلم «10+4» ساخته مانیا اکبری جایزه قرقاول طلایی بهترین فیلم و همچنین جایزه بهترین کارگردانی را از این جشنواره کسب کرد. جایزه قرقاول طلایی این جشنواره در سال 2013 نیز به مجید برزگر برای کارگردانی فیلم «پرویز» اهدا شد. حسین شهابی نیز در این جشنواره برای فیلم «روز روشن» توانست جایزه قرقاول نقره ای را از آن خود کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: