انتشار: ۲۱:۵۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
عزیزالله حمیدنژاد کارگردان سینمای در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش گفت: نگارش فیلمنامه جدیدی را در رابطه با مسائل انسانی را به تازگی به پایان رسانده ام و مایلم هرچه سریعتر آن را به مرحله تولید برسانم.
به گزارش تابناک فرهنگی؛ کارگردان فیلم سینمایی «هور در آتش» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: هرچند که مدت ها است شرایط تولید فیلمی برایم مهیا نشده است اما با این حال مرتباً به سینما می اندیشم و فیلمنامه می نویسم و در حال حاضر با تهیه کنندگان بخش خصوصی برای تولید جدیدترین فیلمم مشغول مذاکره هستم.

حمیدنژاد که پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «سوته زار» را کارگردانی کند در رابطه با چرایی توقف تولید این فیلم اظهار داشت: متأسفانه علیرغم وعده های داده شده، بنیاد سینمایی فارابی برای تولید این فیلم هیچ گونه تسهیلاتی در نظر نگرفت و همین امر باعث شد تا تولید فیلم «سوته زار» به تعویق بیافتد.

وی در پاسخ به این سوأل که کدامیک از فیلم هایش را زودتر جلوی دوربین خواهد برد، گفت: برای من حضور در سینما مهم است و اگر با تهیه کننده ای برای تولید هریک از این دو اثر زودتر به توافق برسم ساخت آن را آغاز می کنم اما با توجه به شرایط موجود و نزدیکی ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر فکر نمی کنم که امسال بتوانم حضوری در این رویداد سینمایی داشته باشم.

کارگردان فیلم سینمایی «آناهیتا» سپس در رابطه با داستان فیلم «سوته زار» اظهار داشت: این فیلم دارای چهار شخصیت اصلی درون گرا با مناسبات و اقتضائات روز است که سعی می کنند شرایط بهتر زندگی را برای خود و دیگران  فراهم کنند؛ «سوته زار» فیلمی است که در ژانر اجتماعی قرار دارد و من اطمینان دارم که در صورت ساخته شدن مخاطبان از آن استقبال خواهند کرد.

گفتنی است؛ عزيزالله حميدنژاد متولد ۱۳۳۸ در گرمسار است. وي از سال ۱۳۵۶ با ساخت فيلم مستند به شيوه سوپر هشت در سينماي آزاد تهران كار خود را شروع كرد. این کارگردان تاکنون آثار مهم سینمایی همچون: «هور در آتش»، «ستارگان خاک»، «شکوفه های سنگی»، اشک سرما و... را ساخته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: