انتشار: ۲۰:۲۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت فیلم‌سازان جوان :

قصه هابامجوزارشادتوزیع شده است

مدیرعامل شرکت فیلم‌سازان جوان تاکید کرد که : «قصه‌ها» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسکانیوز میثم معراجی در پی برخی شایعه‌ها با بیان این مطلب ادامه داد: نسخه کامل فیلم سینمایی «قصه‌ها» در تاریخ 11 مرداد ماه 94، در شورای بازبینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پروانه نمایش دریافت کرده است که پروانه آن نیز موجود است و تصویر آن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

او افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون گذشته کمال همکاری را با این شرکت داشته و کسانی که دست به این گونه شایعات می‌زنند قصد تخریب دارند که البته ناکام می‌مانند.

«قصه‌ها» در تاریخ 6 آبان ماه در سراسر کشور با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شرکت گلرنگ رسانه در تیراژ 500 هزار نسخه توزیع شد.

این ساخته‌ی رخشان بنی‌اعتماد در گروه سینمایی آزاد چند ماه قبل به نمایش درآمد و بعد از اتمام نمایش فیلم در سینماها، پروانه نمایش ویدئویی این فیلم توسط شرکت فیلمسازان جوان گرفته شد و بعد از توزیع سراسری فیلم در شبکه نمایش خانگی شایعاتی مبنی بر توزیع غیر مجاز و بدون پروانه فیلم مطرح شده بود.

فاطمه معتمدآریا، فرهاد اصلانی ، گلاب آدینه، مهدی هاشمی، نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، حبیب رضایی، بابک حمیدیان ، باران کوثری ، پیمان معادی ، صابر ابر ، شاهرخ فروتنیان ، مهراوه شریفی نیا ، حسن معجونی ، ریما رامین‌فر بازیگران این فیلم هستند.

داستان «قصه‌ها» گذر به هفت زندگی و آدم‌هایی است که در شرایطی نه استثنایی، در موقعیت‌هایی شبیه به بسیاری از آدم‌های جامعه، زندگی را سر می‌کنند.

این فیلم برنده جایزه بهترین فیلمنامه هفتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: