انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صدف طاهریان بازیگر سینما برای توجیه رفتار غیراخلاقی خود وانمود می کند که همه مشکل دارند.
به گزارش تابناک فرهنگی ، حسین نوش آبادی درباره اظهارات طاهریان مبنی بر وجود فساد در سینمای ایران افزود: اظهارات وی در راستای توجیه رفتار نامناسب خود است.معمولا افرادی که تخلف می کنند می خواهند وانمود کنند که همه مشکل دارند و او هم به همین علت گفته است که سینمای ایران مشکل دارد. البته نمی شود گفت که سینما خالی از هرگونه فساد است ؛ در هر صنفی اتفاقاتی می افتد که با معیارهای فرهنگی و ارزشی جامعه متناسب نیست اما بیشتر هنرمندان ما انسان های متعهد و اخلاق مداری هستند و اگر فردی متخلف در میان آنها پیدا شود، خود سینمایی ها طردش می کنند بنابراین اظهارات صدف طاهریان غیر واقعی است.
او درباره اقدام صدف طاهریان درخصوص کشف حجاب وی و قراردادن عکس های دیده نشده او در صفحه شخصی اینستاگرامش گفت: صدف طاهریان گفته است که با آگاهی این کار را انجام داده و این اقدام او غیر منطقی است.
نوش آبادی همچنین درباره اقدام چکامه چمن ماه که تصمیم به پاک کردن تصاویر خود از صفحه شخصی اش کرد گفت : بعضی از هنرمندان مدیریت صفحات شخصی شان را به عهده افراد دیگر می گذارند و آن افراد بدون رضایت هنرمندان عکس های شخصی آنها را منتشر می کنند ؛ ما از هنرمندان خواسته ایم که اگر این اتفاق برایشان افتاد سریع عکس های خود را بردارند و از چکامه چمن ماه تشکر می کنم که به محض دریافت پیام ما اقدام به برداشتن عکس هایش کرد .
وی همچنین افزود: این افراد هنرمندان مطرحی نیستند و می خواهند از این طریق خود را به شهرت برسانند که راه نامناسبی است زیرا چنین شهرت هایی کاذب است و درجامعه ما که به اصول پایبند هستند چنین حرکاتی توجیه شده نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: