انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
پوستر سه گانه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها امروز رونمایی شد.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ پوستر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از سه تصویر در سه پوستر مجزا طراحی و در نظر گرفته شده است.

بنا به اعلام دست اندرکاران بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، این پوسترها با هدف آشتی خانواده ها با مطبوعات و رسانه ها طراحی شده است.

آنها همچنین تاکید دارند که هدف اصلی بر این مهم طراحی شده که همه خانواده ها از کودکان تا کهنسالان به نمایشگاه بیایند.

پوستر اول: تصویر خانواده در میان مطبوعات، اینکه خانواده ها با مطبوعات و رسانه با دوستی و مهربانی پیوند برقرار کرده و همواره اهل مطالعه باشند.

پوستر دوم: با تصویر انار، منظور انار میوه مورد علاقه و پسند همه ایرانیان و بلکه همگان است که شیرینی و طعم خاص خودش را داراست و دانه های قرمز آن زلالی و شفافیت را نشان می دهد.

پوستر سوم: تصویر کودکان و نوجوانان، اینکه کودکان و نوجوانان با استفاده از نشریات به دنیای جدیدی وارد شده و با سواد و به دست آوردن آگاهی از همان ابتدای کودکی اهل مطالعه و رسانه شوند.

طراحی پوستر سه گانه برای بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از وجه تمایز این دوره با دروه های گذشته به شمار می آید.

این پوسترها توسط محمدرضا دوست محمدی گرافیست و عضو علمی دانشگاه به سفارش معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و تهیه شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها 16 تا 22 آبان ماه 94 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: