انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
مریم بوبانی، «ارغوان» را یک عاشقانه لطیف و زیبا دانست.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از خبرنگاران جوان؛ مریم بوبانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، این روزها در فیلم سینمایی «ارغوان» امید بنکداری و کیوان علیمحمدی ایفای نقش کرده که این  این روزها روی پرده سینما قرار دارد، به همین جهت با این بازیگر گفتگویی ترتیب داده‌ایم.

مریم بوبانی در مورد «ارغوان» بیان کرد: از نگاه من، این فیلم یک عاشقانه لطیف و بسیار زیباست و پیام اصلی این فیلم این است که هیچ وقت، یکدیگر را قضاوت نکنیم، در غیر این صورت اتفاق بدی خواهد افتاد و باعث دوری افراد از هم می‌شود.

بازیگر فیلم «مرگ، کسب و کار من است» در ادامه در مورد این فیلم تصریح کرد: من علاقه شدیدی به این فیلم دارم، در ابتدا متن این فیلم مرا جذب نکرد، اما در فاز دوم بعد از تدوین، موسیقی بسیار زیبا و تصویر این فیلم، من را به خوبی جذب کرد، در واقع این فیلم نگاه مخصوص به خود را دارد، در این فیلم، روایتی درونی عمیق وجود دارد و با اشتباهی که آن پدر در فیلم انجام می‌دهد و به خاطر یک دروغ ساده، یک عمر زندگی خود را دچار مشکل می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه دروغ‌های ریز و درشت در جامعه ما، به یک کار سهل و ساده تبدیل شده، باید در مورد این موضوع کار فرهنگی انجام شود، این خیلی بد است که از بین فیلم‌هایی در طول یک سال تولید می‌شود، چهار تای آن‌ها نیز، قابل تماشا نیست.

بازیگر فیلم «سه زن» در مورد کشف حجاب دو بازیگر ایرانی گفت: نباید به این موضوعات پرداخته شود، زیرا با این کار، آن‌ها به هدف خود می‌رسند، من اصلاً این دو نفر را نمی‌شناسم و به خبرنگاران نیز توصیه می‌کنم در مورد این موضوعات خبر ننویسند.

بوبانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، در مورد کار در تلویزیون گفت: من از سال نود از تلویزیون پول می‌خواهم اما باز هم به این رسانه پایبندم، در این شب‌ها، سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور پخش می‌شود که من در آن ایفای نقش کرده‌ام.

بوبانی در انتهای صحبت‌های خود دغدغه اصلی این روزهای سینما را نداشتن امنیت کاری دانست و خاطرنشان کرد: آن چیزی که بیشتر از همه من را اذیت می‌کند، نبود قانون در سینماست و هیچ امنیتی در این کار وجود ندارد، در ابتدای کار، بازیگر را به شدت تحویل می‌گیرند، بعد از آن،‌ سه سال طول می‌کشد که حق و حقوق بازیگر را بدهند، بدتر از همه این موضوعات، این است که هیچ متولی خاصی در این زمینه برای پیگیری وضعیت بازیگران وجود ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: