انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
اخلاق مداری در مراحل تولید «نسیم» مرا شگفت زده کرد

آزاده نامداری:تصمیم مشخصی برای ادامه حضور در سینما نگرفتم

بازیگر فیلم سینمایی "نسیم" گفت: باید ماحصل بازی و فیدبک حضور در فیلم سینمایی نسیم را ببینم بعد از آن تصمیم بگیرم تا تصمیم در ادامه حضور در عرصه سینما داشته باشم
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ آزاده نامداری مجری و بازیگر فیلم سینمایی "نسیم" پرویز شهبازی که بزودی نام آن توسط گروه کارگردانی با تغییر خواهد کرد ، درباره نقش آفرینی و تجربه خود از ایفا نقش  در یک فیلم سینمایی گفت :تمام عوامل این گروه سینمایی خوب بودند، اما در رابطه با بازی یا ادامه حضور در سینما منتظر تماشا فیلم هستم. فعلا تا این فیلم را تماشا نکنم، نمی توانم درارتباط با بازی در آن صحبت خاصی انجام دهم.

وی در ادامه اضافه کرد: کار کردن با پرویز شهبازی از چندین نظر برایم ارزش های را به ارمغان آورد، انسانیت، جهان بینی و رعایت اخلاق وی در مقطع تولید این فیلم  مراشگفت زده کرد، شاید خیلی راحت بتوانم این مسئله را عنوان کنم که همکاری روزانه با این فیلمساز، هر روز  اندوخته ای برایم به همراه داشت .

این مجری در مورد استمرار فعالیت و حضور خود درعرصه سینما، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این زمینه هم به نتیجه مشخصی نرسیده ام، باید ماحصل بازی و فیدبک آن را نگاه کنم، بعد از آن تصمیم بگیرم، احساس می کنم که تمام عوامل این گروه سینمایی خوب بودند، اما در رابطه با بازی یا ادامه حضور در سینما منتظر تماشا فیلم هستم.

نامداری در رابطه با  کوچ مجریانی همچون شهاب حسینی یا وحیدجلیلوند به عرصه سینما، گفت: خوشبختانه برای این دوستان اتفاق بسیار مثبت و خوبی در مدیوم بازیگری و فیلمسازی رخ داده است ولی نمی دانم که آیا این اتفاق ها برای من هم  رخ می دهد یا خیر، در هر صورت موفقیت و عدم رسیدن به موفقیت در عرصه سینما برای من ختم به تماشا "نسیم" می شود.

همچنین وی در رابطه با تفاوت های مجری گری و بازیگری، چنین گفت :  اصلا این دو شغل با یکدیگر قابل مقایسته نیستند، هر کدام شان برای خود تعریف های جداگانه دارند و تعریف  هر 2 آنها به یک مفهوم امری نادرست و غلطی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: