انتشار: ۰۰:۰۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
زندگی علامه فقید، محمد حسین طباطبایی از فردا (یک شنبه دهم آبان ماه)، در قالب سریال نمایشی رادیویی کیش مهر به کارگردانی جواد پیشگر، از رادیو نمایش پخش می شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، این سریال رادیویی را داوود نقلانی نوشته است. داستان آن از جایی آغاز می شود که: به هنگامی که علامه طباطبایی 23 سال بیشتر نداشت، پس از اتمام تحصیلات دینی خود در مدرسه طالبیه تبریز برای تکمیل علوم و معارف دینی به همراه خانواده و برادر کوچکترش محمد حسن عازم حوزه نجف اشرف شدند و در همان اولین روزهای اقامتشان ، مجتهد جلیل القدر قاضی طباطبایی که با علامه نیز خویشاوندی دوری داشته است به ایشان مراجعه می کند و وی را برای تحصیل در نجف اشرف راهنمایی می کند تا اینکه.....
در این نمایش رادیویی محمدرضا علی، مهرداد مهماندوست، رامین پورایمان، فریبا متخصص، بیوک میرزایی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند .
'کیش مهر ' به تهیه کنندگی عذرا وکیلی و صدابرداری رضا طاهری از دهم آبان ماه ساعت 6.30 از رادیو نمایش پخش می شود.

** دمیدن نفس گرم بر امواج شبکه یک
مجموعه تلویزیونی نفس گرم از شنبه 9 آبان ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
با پایان یافتن سریال پلیسی 'آمین'، اولین قسمت از سریال 'نفس گرم' به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه کنندگی سید محمود رضوی شنبه شب از شبکه یک پخش می شود.
این سریال35 قسمتی از شنبه تا چهارشنبه به مدت 35 دقیقه، ساعت 22:15 از شبکه اول سیما و به طور همزمان در همان ساعت از شبکه اچ دی به نمایش درمی آید.
این ملودرام اجتماعی ، داستان زنی بنام 'ملیحه'با اعتقادات مذهبی است که در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای او رخ می دهد که به نوعی مسیر زندگی و اعتقادی اش را تحت الشعاع قرار خواهد داد .
'نفس گرم' محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که فیلم نامه آن به قلم محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی نگارش شده است.

** دیدنی های فوتبال ایران و جهان این هفته از شبکه ورزش سیما
علاقمندان به فوتبال می توانند شاهد پخش زنده رقابت های مختلف و حساس فوتبال گوشه و کنار جهان از شبکه ورزش سیما باشند.
علاقمندان به فوتبال می توانند این هفته بیننده پخش مستقیم 9 دیدار از رقابت های لیگ برتر خلیج فارس، لالیگا، سری آ تا لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از شبکه ورزش سیما باشند.
بر اساس این گزارش، شروع پخش این رقابت ها امروز شنبه 9 آبان با دیدار صبای قم- تراکتور و استقلال اهواز- سپاهان از هفته 11 لیگ برتر خلیج فارس و دیدار تیم های رئال مادرید- لاس پالماس و اینتر میلان- آاس رم از سری دیدارهای لالیگا و سری آ خواهد بود.
دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در اواخر هفته از دیگر رقابت هایی است که علاقمندان به فوتبال می توانند به صورت زنده از شبکه ورزش دنبال کنند.

** استکبارستیزی موضوع امشب نگاه یک
برنامه گفتگو محور نگاه یک امشب با موضوع نقش استکبارستیزی در جلوگیری از نفوذ آمریکا در کشور به روی آنتن می رود.
در آستانه 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برنامه نگاه یک امشب با حضور محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدجواد حق شناس استاد دانشگاه، درخصوص مقابله با نفوذ استکبار در کشور گفت وگو خواهند کرد.
برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، حوالی ساعت 23 از شبک یک سیما پخش خواهد شد.

** مستندسازان در زندان سوژه «دوربین مستند» شدند
«دوربین مستند» امروز با موضوع سفر مستندسازان به ساوه از شبکه مستند سیما پخش می شود.
«بنیاد تعاون زندانیان» عنوان این قسمت از «دوربین مستند» با موضوع سفر مستندسازان به یکی از مجتمع های بنیاد تعاون زندانیان در ساوه است که ساعت 22:53 امشب از شبکه مستند سیما پخش می شود.
در این اثر 10 دقیقه ای که توسط سعید رسولی ساخته شده است، سفر جمعی از مستندسازان به ساوه با هدف آشنایی آنها با مجموعه ظرفیت های بنیاد تعاون زندانیان برای ایده یابی در راستای تولید آثار مستند، پوشش داده شده است.
بازدید مدیران و مستندسازان از کارخانه فرآوری پسته، منطقه کاشت نهال های این محصول، مرکز آموزش فنی و حرفه ای مجتمع و واحد تولیدی قارچ خوراکی دکمه ای از جمله بخش های مختلف این قسمت «دوربین مستند» است.
همچنین در «بنیاد تعاون زندانیان» با امیر تاجیک مدیر شبکه مستند، احمد انارکی مدیر مرکز آموزش بنیاد تعاون زندانیان و چند تن از مستندسازان و مددجویان نیز گفتگو شده است.
نازنین پیرکاری مجری «دوربین مستند» است و تصویربرداری بر عهده مهدی مولایی بوده است.
تکرار این قسمت یکشنبه 10 آبان ساعت 11:30 از شبکه مستند سیما روی آنتن خواهد رفت.

** صدا و سیما پیروز رقابت در بزرگترین اتحادیه رادیو و تلویزیونی
چهار اثر از تولیدات صدا وسیما موفق به کسب افتخار در مسابقه ABU Prizes 2015 شدند .
از میان 54 اثر راه یافته به بخش نهایی مسابقه ABU Prizes ، تله فیلم «سه ماهی» تولید سیما فیلم و گزارش خبری «نجات پلنگ» تولید صدا و سیمای مرکز لرستان، برنده جایزه نقدی و تندیس این مسابقه شدند.
این چهار اثر موفق شده اند در میان 250 اثر شامل 154 برنامه تلویزیونی و 92 برنامه رادیویی در رقابت حرفه ای 'ABU Prizes'هیئت داوران را ملزم به انتخاب خود کنند.

** آسمان من را از امشب ببینید
سریال پلیسی 'آسمان من' به کارگردانی محمدرضا آهنج و با مضمون امنیت پرواز، از امشب ساعت 20:45، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
این مجموعه تلویزیونی که هومان فاضل نگارش فیلم نامه آن را بر عهده داشته است، در 29 قسمت 50 دقیقه ای داستان تلاش های پرفراز و نشیب اشخاصی بی ادعاست که با قبول خطرات و به خطر انداختن جان خود سفری ایمن را برای مسافران هواپیما فراهم می کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: