انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴
فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی برای اولین بار در سالن «سنتنیال تیاتر نورت» ونکوور کانادا اکران عمومی خواهد شد.
به گزارش تابناک  فرهنگی به نقل از  خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی برای اولین بار در سالن «سنتنیال تیاتر نورت» ونکوور کانادا با تسهیلات ویژه ای اکران عمومی خواهد شد.

«پژمان هادوی» مدیر اجرایی موسسه آریا پرسیس که اکران فیلم رخ دیوانه در کشور کانادا را به عهده دارد، پیرامون این خبر توضیح داد: علاوه بر نمایش خود فیلم ها در سالن های بزرگ و اصلی، بخش جذابی برای مخاطبان در نظر گرفته شده و آن امکان گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران است که از طریق اسکایپ انجام می شود که به اعتقاد من باعث به وجود آمدن فضای مثبتی برای گفت‌وگو بین عوامل و مخاطبان فیلم ها می شود.

وی افزود: با استمرار نمایش فیلم های مختلف ایرانی در سالن های بزرگ و اصلی نمایش فیلم در ونکوور، مخاطب غیر ایرانی هم جذب سینمای ایران می شود که با این حساب می توان یک پاتوق فرهنگی جذاب به وجود آورد.

فیلم «رخ دیوانه» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم، کارگردانی، جلوه های ویژه میدانی، صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به دست آورد. پخش ویدیو رسانه ای این فیلم  نیز بر عهده  موسسه هنرهای تصویری سوره است  که هم اکنون  فیلم «عصر یخبندان» را روانه بازار کرده و فیلم «دوران عاشقی» را نیز در نوبت پخش دارد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: