انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در ونکوور کانادا به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از مهر، فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی به عنوان یک فیلم ایرانی برای اولین بار در سالن (centennial theatre)  ونکوور به نمایش درمی آید.

برگزاری این اکران بر عهده شرکت آریا پرسیس است که پیش از «رخ دیوانه»، فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی را در این شهر به نمایش در آورده بود.

پژمان هادوی مدیر اجرایی این شرکت که هم اکنون در کانادا به سر می برد، معتقد است که علاوه بر نمایش خود فیلم ها در سالن های بزرگ و اصلی، بخش جذابی که این نمایش ها برای مخاطبان بوجود می آورند، امکان گفتگو با کارگردان و بازیگران است که از طریق اسکایپ انجام می شود و باعث بوجود آمدن فضای مثبتی برای گفتگو بین عوامل و مخاطبان فیلم ها می شود.

وی ادامه داد: با استمرار نمایش فیلم های مختلف ایرانی در سالن های بزرگ و اصلی نمایش فیلم در ونکوور، مخاطب غیر ایرانی هم جذب سینمای میانه ایران می شود و می توان یک پاتوق فرهنگی جذاب بوجود آورد.

«رخ دیوانه» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توانسته بود سیمرغ بهترین فیلم، کارگردانی، جلوه های ویژه میدانی، صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند.

پخش ویدیو رسانه این فیلم بر عهده هنرهای تصویری سوره است که فیلم «عصر یخبندان» را روانه بازار کرده است و «دوران عاشقی» را در نوبت پخش دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: