انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
اولین هفته فرهنگی- تئاتری از سوی امور بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی به تئاتر لهستان اختصاص پیدا کرده که آذر ماه 1394 در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی ، هفته فرهنگی تئاتر لهستان در ایران ۲۲ تا ۲۷ آذرماه ۹۴ در مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود. برپایی هفته های فرهنگی با هدف معرفی بضاعت های تئاتر ایران و حضور در چرخه بین‌المللی و بازار بین‌المللی تئاتر شکل گرفته که اولین هفته فرهنگی تئاتر کشورهای صاحب‌نام در این عرصه را به تئاتر لهستان اختصاص پیدا کرده است.

نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی، اجرای تئاتر و نمایشگاه از جمله برنامه های این هفته فرهنگی است و مجموعه تئاتر شهر در این یک هفته میزبان اجرای ۳ نمایش صحنه ای و یک نمایش خیابانی از لهستان و یک نمایش از ایران را خواهد داشت. طبق هماهنگی های انجام شده ۶ جلسه سخنرانی، ۳ کارگاه آموزشی نیز پیش بینی شده است.

نشست منتقدان تئاتر لهستان با کانون ملی منتقدان ایران و برپایی نمایشگاه عکس آثار گرتفسکی را از جمله بخش های دیگر این هفته فرهنگی است که در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.

جزئیات این هفته فرهنگی، موضوع کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و چگونگی حضور هنرمندان و هنرجویان تئاتر در این جلسات که قرار است در قابل بخش پژوهش سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر برگزار شود متعاقبا اعلام خواهد شد.

هفته فرهنگی تئاتر لهستان در ایران آذر ماه برگزار می‌شود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: