انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
بابک حمیدیان به گروه بازیگران فیلم سینمایی«هلن» به کارگردانی علی اکبر ثقفی اضافه شد که در این بین می‌توان به بازیگرانی چون طناز طباطبایی پژمان بازغی و هوتن شکیبا اشاره کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از خبرگزاری فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی«هلن»به کارگردانی علی اکبر ثقفی به زودی آغاز خواهد شد و بابک حمیدیان به گروه بازیگران این فیلم سینمایی پیوست.

طناز طباطبایی،پژمان بازغی،هوتن شکیبا ،ستاره پسیانی،سارا کاشفی،مهرداد فلاحت گر و رویا نونهالی از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

این فیلم سینمایی که به قلم امیر حسین ثقفی نوشته شده است،داستان دختری است که با خانواده‌اش دچار چالش می‌شود.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده همزمان با فیلمبرداری مراحل مونتاژ نیز انجام می‌شود و نخستین نمایش این فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان:علی اکبر ثقفی،نویسندگان فیلمنامه:امیر حسین ثقفی،شراره سروش، مدیر فیلمبرداری:مصطفی احمدیان، طراح صحنه و لباس:شراره سروش،طراح گریم:محمد قومی،صدابردار:محمد حبیبی،تدوین:مستانه مهاجر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:کاوه قاسم زاده،دستیار کارگردان و منشی صحنه:فاطمه ثقفی،جانشین تولید:امیر حیدری ،صداگذاری و میکس:حسین ابوالصدق،مشاور رسانه ای:بهناز شیربانی،تدارکات:ولی الله اقا بیگی،مجری طرح:علی اکبر ثقفی،سرمایه گذاران:علی اکبر ثقفی،مستانه مهاجر

نخستین نمایش فیلم سینمایی«هلن»جشنواره فیلم فجرخواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: