انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
فیلم سینمایی فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت در مسیر تولید قرار گرفت.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، سحر صباغ سرشت که تهیه کنندگی فیلم فصل نرگس را بر عهده دارد درباره ویژگی های این فیلم گفت: فصل نرگس روایتی شهری محسوب می شود که با نقش های متعدد و متنوع و تکثر و تعدد لوکیشن، داستانی جذاب و پرکشش را از جنوبی ترین نقطه شهر تا شمالی ترین نقطه تهران را روایت می کند.
این تهیه کننده که پیشتر به عنوان بازیگر، مجری طرح، مدیر تولید و دستیار کارگردان و برنامه ریز در سینمای ایران فعالیت داشته است درمورد فیلمنامه فصل نرگس توضیح داد: روایت متفاوت داستان شاید مهمترین ویژگی و تفاوت این فیلمنامه در مقایسه با دیگر فیلم ها باشد.
وی ادامه داد: فیلمنامه سه قصه تو در تو را روایت می کند و هر قصه مستقل جذابیت های خود را دارد که در عین حال تاثیرات خود را روی قصه بعدی هم می گذارد و روایتی متفاوت را شکل می دهد.
نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان آیینه های رو به رو نیز فیلمنامه اثر جدید خود را با عنوان قبلی فصل اطلسی، به نگارش درآورد اما چون ساخت این اثر به فصل پاییز موکول شد و گل اطلسی در تابستان می روید، به فصل نرگس تغییر نام داد.
این کارگردان درباره داستان فیلم تازه خود گفت: فصل نرگس روایت آدم های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خود شیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوشی ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می کنند.
وی ادامه داد: فصل نرگس در جزییات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی تر، هویت انسان ها را به چالش می کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می کند.
به گزارش ایرنا، این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه سازنده آن مشغول انتخاب عوامل پشت دوربین هستند و قرار است چند چهره جدید هم در این فیلم به سینمای ایران معرفی شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: