انتشار: ۲۲:۱۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
رپرتوار نمایش‌های خیابانی «دفاع مقدس و حماسه حسینی» روز چهارشنبه 29 مهر میزبان مدیران تئاتر شد.
به گزارش تابناک فرهنگی، مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی، به همراه سعید اسدی، دبیر سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر فجر، روز گذشته در جمع تماشاگران حاضر در محوطه تئاترشهر تعدادی از نمایش‌های خیابانی «دفاع مقدس و حماسه حسینی» را تماشا کردند و در پایان هر اجرا از تلاش هنرمندان در پاسداشت فرهنگ شهادت قدردانی کردند.

بازدید از مراحل تعمیر سالن اصلی مجموعه تئاترشهر، برنامه دیگر این روز بود که با همراهی پریسا مقتدی، مدیر مجموعه تئاترشهر، و عبدالخالق مصدق صورت گرفت.

مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن گفت‌و‌گو با مهندسان و تکنیسین‌های حاضر در سالن، بر نهایت ایمنی برای افرادی که پا به صحنه می‌گذارند تاکید کرد و گفت: باید سخت‌ترین و غیر قابل پیش‌بینی‌ترین شرایط را در نظر بگیرید و سازه‌های سالن را برای تحمل آن شرایط آماده کنید.

گفت‌و‌گو درباره جزییات فنی تعمیرات، مواد و سازه‌ها و مراحل تخصصی انجام کار در حین بازدید بخش‌های مختلف سالن اصلی جریان داشت.

تعمیرات سازه‌های فنی سقف سالن اصلی تئاترشهر بلافاصله پس از ارزیابی مهندسان آغاز شده و قرار است نمایش «ترور» کار حمیدرضا نعیمی که به شهادت حضرت علی (ع) می‌پردازد به زودی در این سالن روی صحنه برود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: