انتشار: ۱۵:۰۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
رئیس گردشگری کشور اوگاندا در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان در کانبرا خواستار توسعه گردشگری با جمهوری اسلامی ایران شد. استفن آسیموه، مشکل اصلی گردشگری در آفریقا را عدم معرفی صحیح کشورهای آفریقایی به جهان دانست و خواستار همکاری دو جانبه شد.
به گزارش تابناک فرهنگی، استفن آسیموه در دیدار با علی بختیاری رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا بر توسعه همکاری های دو کشور در حوزه گردشگری و فرهنگی تاکید کردند.
رییس هیئت گردشگری اوگاندا، ضمن دعوت از رایزنی فرهنگی کشورمان برای شرکت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه گردشگری مروارید آفریقا، گفت: این نمایشگاه 26 آبان ماه (17 نوامبر) برپا می شود که در این راستا، لازم است یک گروه رسانه ای از ایران برای انعکاس ظرفیت های فرهنگی و گردشگری اوگاندا در ایام این نمایشگاه به این کشور اعزام شود.

** آمادگی رایزن فرهنگی ایران برای همکاری در حوزه گردشگری

رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا نیز با معرفی ایران به عنوان کشوری تاریخی با تمدنی چند هزار ساله، وجود آثار تاریخی و باستانی بی شمار موجود در ایران را یکی از جاذبه های بزرگ گردشگری در جهان دانست.
علی بختیاری افزود: ایران کشوری متشکل از اقوام مختلف، با زبان ها و فرهنگ های محلی متفاوت است که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد.
وی اظهار کرد: تمدن تاریخی چند هزار ساله و تنوع فرهنگی در کنار تنوع اقلیمی و آب و هوایی، ایران را به یکی از 10 کشور جذاب گردشگری دنیا تبدیل کرده است.
رایزن فرهنگی کشورمان، ضمن معرفی ظرفیت های مختلف گردشگری ایران از جمله گردشگری دینی، فرهنگی، تاریخی، سلامت و طبیعی، برای همکاری در این حوزه ها اعلام آمادگی کرد.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه گردشگری مروارید آفریقا سالانه در منطقه آفریقا توسط هیئت گردشگری اوگاندا برپا می شود.
این نمایشگاه در دومین سال خود، از 26 تا 28 آبان ماه در کامپالا دایر خواهد بود.
به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا در نظر دارد تا امسال به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری کشورمان، در این نمایشگاه شرکت کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: