انتشار: ۱۴:۵۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
آماده سازی بخش فنی میکس صدا، صدای دالبی و اصلاح رنگ فیلم «نسیم» در شهر ورشو لهستان انجام می‌شود و نام فیلم نیز برای حضور در جشنواره فیلم فجر تغییر خواهد کرد.

به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسکانیوز، فیلم سینمایی «نسیم» آخرین ساخته پرویز شهبازی بعد از «دربند» با اتمام تدوین توسط شهبازی وارد مرحله صداگذاری توسط علیرضا علویان شد و قرار است بخش فنی میکس صدا، صدای دالبی و اصلاح رنگ آن در شهر ورشو در لهستان انجام شود.

اما آخرین خبر از این فیلم به نقل از مسعود ردایی تهیه کننده «نسیم» این است که نام فیلم تغییر خواهد کرد و با نامی جدید در جشنواره سی و چهارم فجر حضور خواهد داشت.

«نسیم» چهارمین ساخته پرویز شهبازی محصول مشترک ایران و لهستان و به تهیه کنندگی مسعود ردایی است که داستان دختر و پسر جوانی را روایت می کند که در تهران گردی های خود دچار مشکل می شوند و ...

ساعد سهیلی، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری و ساغر قناعت از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فهرست عوامل اصلی این پرو‍‍ژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراحی صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراحی گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مجید گودرزی، مدیر برنامه‌ریزی: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، منشی صحنه: غزل رشیدی، تهیه‌کننده: مسعود ردایی.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: