انتشار: ۱۴:۲۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از لغو برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان در سوم آبان ماه خبر داد و گفت: این انتخابات به زمان دیگری موکول خواهد شد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا؛ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، قدرت دائمی اقدام نکردن به ثبت اساسنامه جدید از سوی خانه مطبوعات را از جمله دلایل لغو انتخابات دانست و افزود: معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، برگزاری انتخابات جدید را منوط به تصویب آن طی مراحل قانونی می داند.
وی ادامه داد: شفافیت نداشتن خانه مطبوعات در پاسخگویی به پیگیری های انجام شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ثبت مصوبات مجمع فوق العاده برگزار شده در سال 93 و ارائه نشدن مصوبات مجمع توسط آن خانه به کارشناسان این اداره کل از دیگر دلایل لغو انتخابات است.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: زمان بعدی برگزاری انتخابات پس از رفع این ایرادات به اطلاع خواهد رسید.
این دومین بار است که انتخابات خانه مطبوعات گلستان به تعویق می افتد.
در ابتدا قرار بود که انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان روز دوشنبه بیستم مهر ماه 93 در سرسرای فخرالدین اسعد گرگان برگزار شود ، اما به زمان دیگری موکول شد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در اطلاعیه روز نوزدهم مهر امسال اعلام کرد که زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان یکشنبه سوم آبان 94 در محل سرسرای فخرالدین اسعد گرگان است.
در آن تاریخ حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت و گو با ایرنا دلیل تعویق انتخابات را، جدای از درخواست شماری از خبرنگاران، امکان اطلاع رسانی بیشتر به منظور مشارکت حداکثری اصحاب رسانه و مطبوعات اعلام کرده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: