انتشار: ۱۷:۲۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
هیات رسانه‌ای تونس با دکتر ناصری طاهری، مشاور رییس سازمان و مدیر کل امور بین‌الملل دیدار کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این دیدار که زهیر لطیف، مدیر شبکه تلویزیونی تلفزه تی وی و مدیران شبکه‌های تلویزیونی نسمه، ام تونزیا و شبکه های رادیویی انویتونیه و موزائیک اف‌ام حضور داشتند، بر گسترش همکاری‌های رسانه‌ای میان دو کشور تاکید شد.
 
دکتر ناصری طاهری در این نشست ضمن اعلام آمادگی سازمان بر توسعه همکاری های رسانه ای اظهار کرد که سازمان صداوسیما به عنوان تنها رسانه فراگیر در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای از جمله آموزش، تولید مشترک، تولیدات برنامه‌ای و تجهیزات فنی از توان بالایی برخوردار است و برای تبادل تجربیات فنی و برنامه‌ای میان رسانه‌های دو کشور زمینه مساعد فراهم است.
 
همچنین با توجه به ابراز علاقه هیات تونسی مبنی بر پخش تولیدات برنامه‌ای سازمان صداوسیما در رادیو و تلویزیون‌های تونسی، درخصوص فروش این محصولات، مذاکره شد.
 
تونس کشوری در شمال آفریقاست که در زمینه رسانه پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است و در حال حاضر در کنار رادیو و تلویزیون دولتی این کشور شبکه های متعدد رادیویی و تلویزیونی خصوصی با نگرش‌های گوناگون فعالیت دارند که شبکه‌های تلویزیونی تلفزه تی وی، نسمه و ام تونزیا و شبکه‌های رادیویی انویتونیه و موزائیک اف ام از آن جمله به شمار می‌آیند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: