انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حادثه ای ناگوار جان خود را از دست داد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد در هفته جاری در حادثه ای ناگوار یکی از دانشجویان موفق خود را از دست داد.
مرحوم «احسان کریمی» انترن بیمارستان لقمان بود که به دنبال حادثه ای در حوالی محل خدمت خود درگذشت.
دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال درگذشت وی پیام تسلیتی برای خانواده وی صادر و فقدان وی را برای جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی دردناک توصیف کرد.
در اطلاعیه دانشگاه نحوه درگذشت این دانشجوی پزشکی به این شرح اعلام شده است: «روز یکشنبه 26 مهرماه سال جاری حوالی ساعت ده و نیم صبح یک مورد حادثه سقوط از ساختمان نیمه کاره در حوالی بیمارستان لقمان تهران به اورژانس و سپس نیروی انتظامی اطلاع داده می شود.
مصدوم حادثه با هویت احسان کریمی که خود انترن بیمارستان لقمان بوده است، بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان یادشده منتقل می شود اما متاسفانه به دلیل شدت مصدومیت و جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.
بررسی های اولیه پلیس در صحنه حادثه و شواهد و قرائن موجود فرضیه اولیه ای را مبنی بر اقدام به خودکشی مطرح کرده است اما علت دقیق حادثه همچنان از سوی پلیس، پزشکی قانونی و سایر مراجع ذیصلاح در حال بررسی است.
متوفی (احسان کریمی) از جمله دانشجویان موفق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بوده که دوره علوم پایه خود را زودتر از موعد مقرر به پایان رسانده و با نمرات خوب دوره انترنی جراحی عمومی خود را در بیمارستان لقمان تهران آغاز کرده بود. وی در یکی از خوابگاه های این دانشگاه سکونت داشته و طبق اظهارات اساتید، دوستان و مسئولان مربوطه سابقه ای دال بر مشکلات روحی و روانی نداشته است.
این دانشگاه در ادامه اطلاعیه خود یادآور شده است: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تسلیت این حادثه به خانواده محترم ایشان، این حادثه ناگوار را ضایعه ای برای مجموعه دانشگاهی و خدمات درمانی خود می داند.
دانشجوی موفقی که می توانست در آینده خدمات ارزشمندی را در مسیر بهبود و ارتقای سلامت جامعه در کارنامه خود ثبت کرده و افتخاری برای دانشگاه، خانواده و مردم خویش باشد، هم اکنون به هر دلیلی دیگر در میان ما نیست. دعای همه دانشگاهیان این دانشگاه در پیشگاه خداوند بلندمرتبه چیزی جز شادی روح آن عزیز از دست رفته و بخشش و رحمت واسعه پروردگار نیست. امید است که دیگر هیچ خانواده ای داغدار چنین مصیبتی نباشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: