انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
محمد بحرانی صداپیشه جناب خان با بازدید از موزه صلح تهران و دیدار با جانبازان شیمیایی آن، مردم را به حضور در کمپین جمع‌آوری امضا برای اعتراض به فاجعه منا، دعوت کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از خبرگزاری مهر، محمد بحرانی هنرمند و صداپیشه شخصیت جناب خان در برنامه «خندوانه» به دعوت جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران، بازدید ۴ ساعته ای از این موزه واقع در پارک شهر تهران داشت تا ضمن آگاهی بیشتر از سیر بکارگیری جنگ افزارهای شیمیایی در جنگ های مختلف (از جمله جنگ تحمیلی صدام علیه ایران) با فعالیت های صلح طلبانه این جانبازان نیز بیشتر آشنا شود.

در انتهای این دیدار هم محمد بحرانی و هم جناب خان پیام هایی را برای دعوت مردم ایران به بازدید از این موزه و شرکت در کمپین فاجعه منا ارسال کردند.

متن پیام محمد بحرانی به شرح زیر است:

«سلام

نمیدونم ولی امیدوارم ادبیاتی كه الان صحبت می كنم اصلا خشک و بی روح نباشه، می خوام از ته ته دل امروز باهاتون صحبت كنم. الان موزه صلح بودم، موزه صلح تهران كه راستش قبلش خیلی نمی شناختمش، با آدم های عجیبی اونجا آشنا شدم. آدم هایی كه انگار هزار بار مرگ رو تجربه كرده بودن و با سربلندی ازش برگشته بودن و با چنان اشتیاقی اون ادم های جنگ راجع به صلح با من حرف زدن كه نمیدونم چی بگم. الان هم از خودم شرمنده ام و هم كلی خوشحال، كه امروز اونها رو دیدم.

كمپینی هم در موزه صلح تشكیل شده كه حتما راجع بهش شنیدید، كمپینی راجع به یک اعتراض مدنی، یک اعتراض مردمی، یک اعتراض اجتماعی به فاجعه ای كه در منا برای هموطنان ما و بقیه مردم جهان اتفاق افتاده، آدم‌هایی از خانواده‌های من، از خانواده شما كه بدون هیچ گناهی بخاطر بی مبالاتی و بی مسئولیتی در جایی كه برای عبادت رفته بودند كشته شدند، در جایی كه اصلا مستحق اینهمه خشونت نبودند. این كمپین تشكیل شده برای اینكه همه ما به عنوان هموطنان و هم خانواده های اونها با هم اعتراضمونو، صدای اعتراضمونو به جامعه بین المللی برسونیم، به نظر من وظیفه تک تک ماست با هر عقیده سیاسی و اجتماعی كه داریم، بریم و در این كمپین ثبت نام كنیم، بریم اونجا اسم و فامیلمون رو بدیم و اون كمپین رو تایید كنیم.

فكر می كنم حدود ۹۰۰ هزار نفر کمپین رو امضا كردند که باید به یک ملیون نفر برسه كه به صورت یک سند رسمی در سازمان ملل صدای این اعتراض ما ثبت بشه و از طرف دیگه به همه كسانی كه به صورت مستقیم در این جریان داغدیده شدن بگیم كه ما هم جزیی از خانواده های شما  هستیم و در تمام این لحظات سخت ما هم با شماییم پس حتما برید در سایت www.tpm.ir و این كمپین رو امضا كنید.
محمد بحرانی
دست بوس تمام ملت ایران»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: