انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
«کتیبه کبود» حقیقتی انکار نشدنی از شهادت حضرت زهرا (س) را بیان می‌کند.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ مجید پورولی نویسنده در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام خبر اتمام کتاب «کتیبه کبود» افزود: در حال حاضر رمانی با عنوان «کتیبه کبود» را به اتمام رسانده‌ام این کتاب به حقیقت شهادت حضرت زهرا (س) اشاره دارد، حقیقتی انکار نشدنی که برخی آن را افسانه پنداشتند و مطلب مهم این است که حضرت زهرا (س) با دشمنان خدا قهر کردند جواب سلام آن‌ها را نداند و هرگز به آن‌ها اجازه ورود به منزل خود را ندادند‌، این کتاب پس از بازنویسی نهایی در روزهای آتی به چاپ می‌رسد.

پور ولی در خصوص پرفروش‌ترین کتاب خود گفت: کتاب «پسران دوزخ» که در نمایشگاه امسال رونمایی و منتشر شد و از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمره الف را به دلیل کیفیت بالا به لحاظ محتوا و بار مذهبی به خود اختصاص داد، این کتاب به مکتب فکری مخالف اهل بیت (ع) (داعش) و نیز به نقد تفکرات وهابیت اشاره دارد که با نگاه به وحدت اسلامی و بنا به تعریف اهل بیت (ع) نوشته شده است.

پور ولی خاطرنشان کرد: کتاب «صحیح بخاری» اثر اسماعیل بخاری که در قرن‌های گذشته نوشته شد کتابی مورد اعتماد برای وهابیون است این کتاب اصلی‌ترین کتاب مخالف اهل بیت (ع) است رمان «پسران دوزخ» با هدف نقد این کتاب نوشته شده است البته من کتاب‌هایی که «صحیح بخاری» را نقد کرده‌اند خوانده‌ام و سپس کتابم در قالب داستان با زبان ادبی نوشتم.

وی در ادامه با اشاره کلی به مضمون داستانش گفت: قصه از این قرار است که یک دختر وهابی قصد بریدن سر یک دختر شیعه را دارد تا به واسطه این عمل به تعبیر خودش سعادتمند شود. این رمان داستان گفتگوی دو دختر وهابی و شیعه از شب تا سحر را بیان می‌کند.

این نویسنده همچنین اضافه کرد: در حال حاضر قسمت دوم این کتاب را می‌نویسم اما نه به این معنا که ادامه همین داستان باشد بلکه قسمت دوم در خط فکری قسمت دوم  و در خط فکری همین کتاب است و مثل کتاب فعلی از انتشارات عمار فردا منتشر می‌شود.

پور ولی در پایان گفت: کتاب آخرم در خصوص مردانی از ایران زمین است که چندین سال از زندگی خود را در بازداشتگاه‌های عراق گذراندند این کتاب درباره روابط عاطفی میان آدم‌ها در آن شرایط دشوار است و به دفاع مقدس و فضای جنگ نپرداخته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: