انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
برنامه «عصر خانواده» به تهیه‌کنندگی محمدجواد عبدالرحمانی به مناسبت ماه محرم با رویکرد و فضایی متفاوت نسبت به گذشته پخش می شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از خبرگزاری مهر، این برنامه که در گروه خانواده و فرهنگ تولید می‌شود، ماه محرم با دعوت از کارشناسان و تدارک آیتم‌های متفاوت، تأثیر مناسک محرم را بر تحکیم خانواده مورد بررسی قرار می‌دهد.

امشب ۲۶ مهرماه «عصر خانواده» با دعوت از احمد ابوحمزه کارشناس فرهنگ و مردم، آئین ها و مناسک خاص محرم بین اقوام مختلف ایرانی را مورد توجه قرار داده و به واکاوی فرهنگ نقاط مختلف کشور در این مورد می‌پردازد.

این برنامه که باهدف ترویج و تبیین فرهنگ ناب حسینی مهمان خانه مخاطبان می شود نقش زنان در عزاداری‌های ماه محرم را بررسی کرده و « سفرنامه‌های محرم» و «معرفی کتاب و اسناد مختلف درباره حماسه عاشورا» را در بخش‌های دیگر این برنامه تلویزیونی نمایش می دهد.

«عصر خانواده» که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ با اجرای علی سلیمانی و خانواده اش روی آنتن می‌رود، تا پایان ماه محرم با تدارک بخش‌های ویژه، عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به سوگ می‌نشیند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: