انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
سکانس‌هایی از سریال «نفس گرم» محمد مهدی عسگرپور، امروز - یکشنبه - در حضور علی اصغر پورمحمدی (معاون سیما)، محمودرضا تخشید (مدیرکل نمایش سیما) و رحمان سیفی‌آزاد (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک) ضبط شد.
 به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسنا، ظهر 26 مهرماه معاون سیما از نزدیک در جریان روند تصویربرداری سریال جدید محمد مهدی عسگرپور قرار گرفت و از بخشی از آخرین سکانس‌های این مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید پلان‌هایی از سکانس مربوط به محضر در شهر کاشان تصویربرداری شد و سیما تیرانداز،‌ رامین راستاد و مریم بوبانی مقابل دوربین رفتند.

سکانس محضر از سریال «نفس گرم»، مربوط به قسمت بیستم از این مجموعه می‌شود که در لوکیشن مرکز خیریه عمل واقع در محله زعفرانیه تهران به ضبط رسید.

سریال محمد مهدی عسگرپور که قرار است برای دهه‌ی محرم از شبکه یک سیما به روی آنتن برود، اکنون مراحل پایانی تصویربرداری‌ را می‌گذراند و احتمالا طی چند روز آینده کار ضبط صحنه‌های «نفس گرم» به پایان برسد.

حامد کمیلی، مرجانه گلچین، محمود پاک‌نیت، رامین راستاد، سیما تیرانداز، مریم بوبانی و... از بازیگران نقش اصلی سریال عسگر‌پور هستند.

طبق اعلام کارگردان، گروه سازنده «نفس گرم» فقط امروز، 26 مهرماه در لوکیشن خیریه عمل مستقر هستند و قرار است یکسری لوکیشن‌های خیابانی و پراکنده را طی دو، سه روز آینده با پایان تصویربرداری به ضبط برسانند.

سریال «نفس گرم» کاری از شبکه یک سیماست که در قالب یک ملودرام اجتماعی طراحی شده و تهیه‌کنندگی این مجموعه را سیدمحمود رضوی بر عهده دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: