انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
فرض‌الهی معتقد است: رویه جدید برنامه هفت معقول نیست. اینکه دونفر در یک کافه بنشیند و با نظر‌های سلیقه‌ای خود خارج از دایره نقد عقلایی؛ کلیت سینمایی که نمی‌پسندند را به تمسخر بگیرند و برای سینما نسخه مورد تجویز خود را بپیچند؛ رویکرد درستی نیست.
به گزارش تابناک فرهنگی، امیر فرض‌اللهی (منتقد سینما و نویسنده کتاب جستاری پیرامون مدیریت سینما) درباره رویکرد هفت افخمی می‌گوید: افخمی که خود مولود فیلم‌فارسی‌ست حالا در برنامه هفت با رویکرد برج عاج‌نشینی زحمات مدیریت هموشمندانه سینما در دهه شصت را که سینمای ایران را جهانی کرد و مردم را در ایران با سینما آشتی داد؛ به نفع سلیقه‌اش بدون استدلال تخریب می‌کند و این بدور از انصاف است.

این روزنامه‌نگار سینمایی با اشاره به اینکه همراه افخمی در این برنامه؛ فردی عاشق مخالف‌خوانی‌ست؛ گفت: رویه جدید برنامه هفت معقول نیست. اینکه دونفر در یک کافه بنشیند و با نظر‌های سلیقه‌ای خود خارج از دایره نقد عقلایی؛ کلیت سینمایی که نمی‌پسندند را به تمسخر بگیرند و برای سینما نسخه مورد تجویز خود را بپیچند؛ رویکرد درستی نیست.

سردبیر سابق مجله سینما در پایان افزود: مدیران شبکه سه باید در این زمینه پاسخگو باشند و این برنامه را به دایره اعتدال سوق دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: