انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
دبیر جایزه «داستان تهران» اعلام کرد مهلت شرکت در این مسابقه تمدید نخواهد شد.
 به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسنا، مینا فرشیدنیک با اشاره به اینکه بر اساس فراخوان، مهلت ارسال آثار سی‌ام مهرماه ۹۴ به پایان می‌رسد، از شرکت‌کنندگان خواست داستان‌های خود را تا این تاریخ به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. در داستان‌های ارسالی، شهر تهران باید نقشی محوری داشته باشد؛ به این معنا که داستان چنان با مؤلفه‌های شهری تهران گره خورده باشد که در مکان‌های دیگری جز این شهر قابل تصور نباشد.

به گفته وی، در طول چهار ماه بعد از انتشار فراخوان، آثار متعددی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال و بررسی آن‌ها نیز آغاز شده است. گزارش آماری داستان‌های رسیده و روند بررسی این آثار آذرماه در مجله داستان همشهری منتشر می‌شود. بر اساس فراخوان جایزه «داستان تهران»، زمان داوری اولیه آبان‌ماه خواهد بود و هیات داوران متشکل از علی خدایی، فرخنده آقایی، علی موذنی، بلقیس سلیمانی و محمدحسن شهسواری در آذرماه داوری نهایی را برعهده می‌گیرند.

امسال رتبه‌های اول تا سوم جایزه داستان تهران به ترتیب ۷۰ میلیون ریال، ۵۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند. از پنج اثر برتر نیز هر یک با مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر خواهد شد.

دومین جایزه «داستان تهران» از سوی ماهنامه داستان همشهری برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: