انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
انتشارات دلیل ما ۴ کتاب با محوریت حضرت علی اصغر (ع) را با تخفیف ویژه به مناسبت روز جهانی شیرخوارگان حسینی ارائه کرده است.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از خبرگزاری فارس، هرگز نمی‌توان فراموش کرد شش ماهه شیرخواره لب تشنه‌ای را که قدم در میدان جنگ گذاشت.

چگونه از یاد می‌رود کودک لب به سخن باز نکرده‌ای که ندای «هل من ناصر» پدر را لبیک گفت و دست بسته در قنداقه با تیر سه شعبه درگیر شد و مذبوح من الاذن الی الاذن شد و پدر را در آغوش گرفت؟

آسمانیان خون اصغر را به یاد دارند که از فراز دست حسین (علیه السلام) تا عرش الهی رسید، و خداوند به پدر شش ماهه تسلیت گفت و حتی شیر دهنده او را در بهشت معرفی کرد.

همایش شیرخوارگان حسینی  از 13 سال پیش تا کنون در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود و تا کنون در بیش از 2500 نقطه در 32 استان کشور و 230 نقطه در 40 کشور و در پنج قاره برگزار شده است.

با توجه به عظمت مصیبت حضرت علی اصغر و برگزاری این همایش عظیم در بیش از 401 کشور، انتشارات دلیل ما چهار کتاب را با موضوع حضرت علی اصغر (علیه السلام) با تخفیف ویژه جهت عزاداران حسینی ارائه کرده است.

1- گزارش لحظه به لحظه از شهادت حضرت علی اصغر (علیه السلام): زندگینامه شش ماهه حضرت علی اصغر (علیه السلام) / رقعی / شومیز / 44 صفحه / 1800 تومان

2- قنداقه سرخ (ج 1): حضرت علی اصغر (علیه السلام) در آینه تاریخ و حدیث / رقعی / شومیز / 182 صفحه / 6000 تومان

3- قنداقه سرخ (ج 2): حضرت علی اصغر (علیه السلام) در آینه کرامت و ادب / رقعی / شومیز / 182 صفحه / 6000 تومان

4- قنداقه سرخ (ج 3): حضرت علی اصغر (علیه السلام) در آینه شعر / رقعی / شومیز / 272 صفحه / 9200 تومان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: