انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
نقد و بررسی فیلم «شیار ١٤٣»، «ماهی و گربه»، «چند متر مکعب عشق» و گفتگو با امیرحسین علم الهدی با موضوع عملکرد سینمای هنر و تجربه در یکسال اخیر و بررسی عملکرد جوانان در سینمای ایران از موضوعات قسمت سوم برنامه هفت است.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از خبرگزاری فارس، قسمت سوم برنامه هفت به بررسی تحلیلی عملکرد جوانان در سینمای ایران با مروری بر آثار مختلف تولید شده توسط آنها خواهد پرداخت.

 شهرام مکری در بخشی از برنامه روبروی افخمی خواهد نشست و در مورد فیلم «ماهی و گربه» که در گروه هنر و تجربه اکران شد و تجربه ساخت اثری نو در مقیاس جهانی گفتگو خواهد کرد.

در بخش دیگر برنامه امشب نرگس آبیار که این روزها در تدارک فیلم دیگری برای جشنواره فیلم فجر است از فیلم «شیار ١٤٣» و سینمای قصه گو خواهد گفت.

نوید و جمشید محمودی، پیرامون تجربه ساخت فیلم «چند متر مکعب عشق» برای مخاطبان نکاتی را خواهند گفت و حاشیه های تولید این اثر را با افخمی مرور می کنند.

میزگرد با حضور مسعود فراستی در مورد موضوع اصلی برنامه و نقد و بررسی فیلم «شیار ١٤٣»، «ماهی و گربه»، «چند متر مکعب عشق» و گفتگو با امیرحسین علم الهدی با موضوع عملکرد سینمای هنر و تجربه در یکسال اخیر، حواشی و انتقادات به این گروه از بخش های دیگر قسمت سوم برنامه هفت است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: